Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Kan noen lage en juleavatar til meg? Bruk den jeg har men bare legg til noen kvister (som ramme?) og en bjelle i midten?

EDIT:

Hvis det passer bedre om bildet er rødt kan jo det også skiftes hvis det ikke er for mye arbeid

5194686[/snapback]

Kunne noen gjort dette for meg? Eller er avatar expertene tatt juleferie? :ermm:

Lenke til kommentar
Kan noen lage en juleavatar til meg? Bruk den jeg har men bare legg til noen kvister (som ramme?) og en bjelle i midten?

EDIT:

Hvis det passer bedre om bildet er rødt kan jo det også skiftes hvis det ikke er for mye arbeid

5194686[/snapback]

Kunne noen gjort dette for meg? Eller er avatar expertene tatt juleferie? :ermm:

5201936[/snapback]

Jeg vil ikke gjøre det, fordi jeg vil ikke gjøre den styggere, enn den allerede ér. :shrug:

Endret av Joakim.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

EDIT:

5194686[/snapback]

5201936[/snapback]

Jeg vil ikke gjøre det, fordi jeg vil ikke gjøre den styggere, enn den allerede ér. :shrug:

5201944[/snapback]

Er den virkelig så stygg, eller er det bare du som ikke klarer å fikse det

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...