Rivers Skrevet 15. november 2005 Rapporter Del Skrevet 15. november 2005 Dere overser meg Han Torstein vil at han søte avataren sin skal få en liten julekos han også, så er det noen som har lyst å gi han en skjebne han fortjener? https://www.diskusjon.no/uploads/av-74596.gif <- bildet. Dere er fritt til å gjøre hva dere vil egentlig, bare han kommer i julekossteming 5155595[/snapback] Stakkars liten, da... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. november 2005 Rapporter Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Vet at det er vanskelig å gi avataren min et julepreg, men kan noen forsøke? Jeg vil helst ha den jeg har nå, men kan til nød skifte til en av de andre avatarene mine. Endret 15. november 2005 av @kd Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 15. november 2005 Rapporter Del Skrevet 15. november 2005 Noen som kan Lage nicket mitt på denne? : Kanskje lage JuleLue på han også? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. november 2005 Rapporter Del Skrevet 15. november 2005 Er jo helt lik, bortsett fra fargene, som avataren til gspr Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 15. november 2005 Rapporter Del Skrevet 15. november 2005 Takk Fargoth! Siden jeg ikke er sikker på om jeg får lov til å den avtaren, gidder du vell ikke å legge på en nisselue på sonic? helst hele bildet av han i en svart ramme? Håper du kan det. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Vel, vel @kd. Har hvertfall prøvd... Men det ble et mislykket forsøk og dette var egentlig bare til inspirasjon og et "tegn" sm jeg håper sier at man ikke nødvendigvis må ha en nisselue på den. Poster ved noen andre bilder, som dere kan prøve å bruke til å lagre en fin @kd avatar (..eller avatar til noen andre). Grunnen til de merkerlige navna på filene vedlagt, er rett og slett at de blir brukt på et forum jeg fant i går... Endret 16. november 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 Haha, godt forsøk TSP. Den var litt søt da. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 noen som kan lage en avatar til meg? Vil gjerne ha noe som viser ekstrem sinne eller noe.. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Her har du en sint katt og en sint hund..... Men dersom du helst vil redigere bildet sjøl, så legger jeg til orginalen også.. Endret 16. november 2005 av kimman Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 (endret) bildet nr 1. Noen som giddet å fikse den til 6kb med svarte ramme rundt? bildet nr 2. samme bildet i 6kb, med ramme og en nisselue på Hvis noen greier å få den større tilasset avtar størrelsen, hadde det hvert kult. (helst hele bildet av sonic) edit: trenger ikke beina noe som mada pingvinen her, bare med sonic og Singh sidelengs på avtaren. hadde vært takknemlig da! en med nisselue og en uten... Endret 16. november 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
am3k Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 (endret) bildet nr 1. Noen som giddet å fikse den til 6kb med svarte ramme rundt? bildet nr 2. samme bildet i 6kb, med ramme og en nisselue på Hvis noen greier å få den større tilasset avtar størrelsen, hadde det hvert kult. (helst hele bildet av sonic) edit: trenger ikke beina noe som mada pingvinen her, bare med sonic og Singh sidelengs på avtaren. hadde vært takknemlig da! en med nisselue og en uten... 5164333[/snapback] Noe slikt da eller? Endret 16. november 2005 av am3k Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Noen som kan Lage nicket mitt på denne? : Kanskje lage JuleLue på han også? 5159913[/snapback] Endret 16. november 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 Kan noen fikse en avatar av jenta i fear, med nisselue på? Gjærne så mye av jenta som mulig, og med mest mulig av fargene, men det bør også være tydelig.. Hadde vært kjekt med en jule avatar Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 (endret) kan noen lage en avatar med sasuke. helst med nicket mitt i takk på forhånd.. edit: hadde hvært tøft med et med "EVIL MONKEY" også. edit2: hvis dere finner et bedre bilde av apen så bruk det Endret 16. november 2005 av LIRS Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Hrisebro: LIRS : Endret 16. november 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 bildet nr 1. Noen som giddet å fikse den til 6kb med svarte ramme rundt? bildet nr 2. samme bildet i 6kb, med ramme og en nisselue på Hvis noen greier å få den større tilasset avtar størrelsen, hadde det hvert kult. (helst hele bildet av sonic) edit: trenger ikke beina noe som mada pingvinen her, bare med sonic og Singh sidelengs på avtaren. hadde vært takknemlig da! en med nisselue og en uten... 5164333[/snapback] Noe slikt da eller? 5164464[/snapback] Takk skal du ha! Ville du legge på en nisselue på sonicen også eller? Veldig bra! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 Hrisebro: LIRS : 5165047[/snapback] Tusen takk Nå er det jul Lenke til kommentar
sim Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 Noen som gidder å lage en jule-avatar av min ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Noen som har en god ide til en juleavatar? Har veldig lyst på en, men er helt blank.... Var veldig fornøyd med den jeg fikk sist =) Anyone? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Kan vel bare få på nisselue på den du har? Ikke så orginalt forslag fra min side men Endret 17. november 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg