Midnight_walker Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Se hva en eller annen kan gjøre med denna!! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Jeg bare lurte på om det var noen som kunne gjøre noe med avataret mitt slik som fargoth gjorde med Newt32 sitt avatar, freshe det opp litt.Det hadde vert flott! Om noen kunne ta 2 min i PS... Et par varianter. Håper noen er brukbare Original: Endret 31. mars 2005 av fargoth Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Er det noen som har en bra farget tegning av kerberos, den trehodete hunden som vokter dødsriket i gresk mytologi? Det hadde vært kult å få en avatar der det sto Knuð på en slik tegning. Et par eksperimenter: Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Se hva en eller annen kan gjøre med denna!! en eller annen = fargoth Som er et naturtalent i PS Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Helt gratis avatar til den som vil ha Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg likte denne godt. Er det noen som kan skrive 'Knuð' på den slik at det står under hodene. Lenke til kommentar
StrauSS Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kva syns dykk om min avatar? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Haha, fin avatar, dahle Noen som kan lage en til meg også? Do what you want with it! - Christer Lenke til kommentar
StrauSS Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Eg er på skulen akkuratt nå... Og har ikkje photoshop tilgjengelig. Nokon som gidder å forminske bildet til ein forholdsvir god og brukbar størrelse til ein avatar? Edit: Pleier altid ha den avataren på forumer Takk! Endret 1. april 2005 av StrauSS Lenke til kommentar
StrauSS Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Haha, fin avatar, dahle Noen som kan lage en til meg også? Do what you want with it! - Christer Eg kan sikkert lage ein, men eg må komme meg heim først..... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Gidder noen å lage en avatar til meg? Ville vært fint hvis avateren hadde hatt et motiv fra Splinter Cell: Chaos Theory, noe lignende Laman's avatar. Ville også vært fint hvis navnet mitt kunne vært på avataren (*Dragon*) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) http://emu.makii.pl/imageroms/superfrog_1.jpg Eg er på skulen akkuratt nå... Og har ikkje photoshop tilgjengelig. Nokon som gidder å forminske bildet til ein forholdsvir god og brukbar størrelse til ein avatar? Edit: Pleier altid ha den avataren på forumer Takk! Slik? Endret 1. april 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 http://emu.makii.pl/imageroms/superfrog_1.jpg Eg er på skulen akkuratt nå... Og har ikkje photoshop tilgjengelig. Nokon som gidder å forminske bildet til ein forholdsvir god og brukbar størrelse til ein avatar? Edit: Pleier altid ha den avataren på forumer Takk! Slik? Size of file: 6.12 KB (6267 bytes) 6kb er max Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) min edit: a v a t a r (helt ny) e en litt sint eller? Endret 1. april 2005 av Kløno Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg likte denne godt. Er det noen som kan skrive 'Knuð' på den slik at det står under hodene. Midnight Walker sin var fin, men jeg likte denne enda bedre. Den var litt tydeligere. Er det noen som kan skrive Knuð på den? Jeg har ikke photoshop selv. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg likte denne godt. Er det noen som kan skrive 'Knuð' på den slik at det står under hodene. Midnight Walker sin var fin, men jeg likte denne enda bedre. Den var litt tydeligere. Er det noen som kan skrive Knuð på den? Jeg har ikke photoshop selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg