Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Måtte bare gjøre et lite forsøk:

manowar6kc.jpg

5010200[/snapback]

Takker for forsøk :)

Ble kanskje litt klussete/forvirrende å se på? eller?

Hvis du/dere ser hvordan Bam står med armene...kunne dere prøve å gjøre slik at man0war er med litt effekter osv. som bam "flasher" frem hvis du skjønner :thumbup:

Lenke til kommentar
Det betyr at den ikke er noe særlig, vel, noe. Den er ikke stygg, men heller ikke særlig pen.

5010407[/snapback]

Men jeg liker trikker :dontgetit:

kansje jeg burde bytte til et nick som passer mer til trikker?

EDIT: to t'er i trikk :blush:

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar
Kunne du prøvd og utdype hva du mener med det der??

5010321[/snapback]

Hvis du ser på "man0war" skriften som jeg har på avateren nå, så mener jeg å legge til en effekt.....Bam har en "TA-DA" kropsutrykk hvis du skjønner. Så hvis du/dere legger til en effekt(er) på man0war skriften som er i rød...bare prøv dere fram og håper dere skjønte.. :)

Lenke til kommentar
Kan noen lage en trikke avatar til meg?

helst en gammel, blå en. Ikke bare et bilde det må være noe som gjør den mer "personlig"

5011167[/snapback]

Personlig? Som i at navnet ditt er med? Eller noe som har med deg å gjøre? Jeg vet ikke hvor mange her på forumet som kjenner deg godt nok til at de kan vite hva som passer til akkurat deg.

Lenke til kommentar
Kan noen lage en trikke avatar til meg?

helst en gammel, blå en. Ikke bare et bilde det må være noe som gjør den mer "personlig"

5011167[/snapback]

Personlig? Som i at navnet ditt er med? Eller noe som har med deg å gjøre? Jeg vet ikke hvor mange her på forumet som kjenner deg godt nok til at de kan vite hva som passer til akkurat deg.

5011306[/snapback]

sorry, burde forklart litt nærmere (som du ser i avataren min har jeg litt rotete poster for tiden)

med personlig så mener jeg vel egentlig at det skal være noe mer en bare en trikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...