am3k Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Nydelig am3k Bare hyggelig btw: din forrige var litt for stor (over 6KB), men hvem bryr seg nå Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har gjort et forsøk på Lyn/Gordon: Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Bytta avatar nA, hva syns folket ? de som huser min gamle(har den ikke her så får ikke vist den fram) var det en forbedring ? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg likte din gamle bedre.. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Har gjort et forsøk på Lyn/Gordon: Bra, men hvis du ser etter så "henger" slutten på "Gordon" litt. Tror du du kunne få rotert teksten litt "counter-clockwise" ? Planeten i midten er forøvrig overflødig. Jeg tar gjerne bort den for å få større tekst. Takk for forsøket! EDIT: Hvis dere virkelig skal skjemme meg bort, så er det et gradert bilde i bakrunnen som ender i sort nederst, gjerne med stjernehimmel og en bit av en planet som henger i bakgrunnen. Kravstor, ja jeg vet! Endret 8. oktober 2005 av hilram Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Du er sikker på at du du ikke vil ha Keiser Ming i bakgrunnen da!!? Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hey Kan noen lage gjennomsiktig bakgrunn på den avataren jeg har nå? :-) Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hey Kan noen lage gjennomsiktig bakgrunn på den avataren jeg har nå? :-) Nema problema! Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hey Kan noen lage gjennomsiktig bakgrunn på den avataren jeg har nå? :-) Nema problema! Takker Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hallo. Kunne gjærne tengt meg en ny avatar, siden jeg bare har en forum default.. Ønsker: Det bør stå noe om at Hrisebro også kaller seg Randkrav. Helst litt mørk bakgrund. Helst litt lys tekst, grå elns. MVH Håvard Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Klarte jeg å mekke transparent nå? ( den er ikke fri til å bli tatt ) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hallo.Kunne gjærne tengt meg en ny avatar, siden jeg bare har en forum default.. Ønsker: Det bør stå noe om at Hrisebro også kaller seg Randkrav. Helst litt mørk bakgrund. Helst litt lys tekst, grå elns. MVH Håvard Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Du er sikker på at du du ikke vil ha Keiser Ming i bakgrunnen da!!? You, sir, are Mr. Marvellous! EDIT: Og nei, Ming holder vi utenfor i denne omgang. Dale Arden --- *sukk* Dobbeledit: MariusE - du burde slå til på Rivers' avatarforslag til deg nr. 2, synes jeg! Endret 8. oktober 2005 av hilram Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Klarte jeg å mekke transparent nå? ( den er ikke fri til å bli tatt ) Må du ikke bruke .png for å få transparent? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Klarte jeg å mekke transparent nå? ( den er ikke fri til å bli tatt ) Må du ikke bruke .png for å få transparent? Nei, det er .gif. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Nei, det er .gif. Javel, kompis... Edit: Endret 8. oktober 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Forstørret teksten litt: Tusen takk Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) @Dell_9200: Du kan bruke både gif og png formatene for transparente bilder, du må nok bruke 8bit png for og komme under 6KB grensen. Noen gratis avatarer Fant et bilde av @kd som jeg bare måtte leke litt med Endret 8. oktober 2005 av am3k Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Kunne noen av dere syke photoshoppere lage meg en avatar som gjennspeiler nicket mitt (SITRONade) så hadde jeg satt pris på det... På forhånd takk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg