b-real Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Å lagre den som *.gif er dumt. Har du orginalbildet så kan man ordne den på ordnelig måte.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 https://www.home.no/mangadbz/Fear.gif https://www.home.no/mangadbz/Fear02.gif https://www.home.no/mangadbz/Fear01.gif Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det ble nylig gitt ut frimerker i statene med "The Muppet's" som motiv. Det første jeg tenkte når jeg så dem var: "Avatarer!" Så her kommer dem: Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Åh! Jeg vil ha den med Mojo Jojo! Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Åh! Jeg vil ha den med Mojo Jojo! Hva med en av disse? Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Heisann! Jeg har nettopp skiftet navn i dette forumet, og trenger hjelp til ny avatar. Jeg har ikke noen form for photoshop skills. Det hadde vært fint om noen kunne ha lirket inn navnet mitt et sted på vedlagte bilde, f.eks under bilen. Hadde vært fint med litt hjelp! Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Her kommer en: Edit: En til! Endret 8. oktober 2005 av Rivers Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hva syns dere om denne her? jeg lagde den selv... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 @kd: Skal se om jeg ikke får fikset det senere... *mase* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Ingen har gjort eller sagt noe jo Jeg som er avataroverhode og alt det der.. Mase.... Har jo ikke kommet noe til meg heller! Dette er min andre purring.. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ny takk Den skal være lys i fargene(ikke rosa) Det skal Stå -Martin- i Avataren. Gjerne en abstrakt. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 @kd: Skal se om jeg ikke får fikset det senere... *mase* Tja Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hei, gutta boys! Er det noen vennlige sjeler som kunne tenke seg å hjelpe meg med å "sprite opp" avataren min litt? Jeg vil fortsatt beholde Flash. Signaturen til Dan Barry er ikke så viktig. Her er avataren min før forminskning. (Det var før jeg kjøpte Photoshop, så den er laget i Paint! ) Det er altså fritt frem mht. bakgrunn. Jeg vil ikke ha "HilRam" i avataren, men "Flash" eller "Flash Gordon" eller aller, aller helst "Lyn Gordon" hadde vært supert. Hvis det er mulig å få til å harmonere med fjeset hans, da. En mulighet: Nå er jeg spent på hva tryllekunstnerne kommer opp med! Endret 8. oktober 2005 av hilram Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Noen som gidder å forminske denne til 80*80 for meg... Har ikke laptopen min her, så jeg har bare paint :-/ Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Her. Jeg har kjørt den gjennom auto contrast i Photoshop, men du må nok jobbe litt mer med teksten på originalbildet... Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Forstørret teksten litt: Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Jeg vil ha ny avatar Noen som kan fikse en til meg med royal straight flush til meg? Prøvde selv men det ble uklart, noen som kan hjelpe? Endret 8. oktober 2005 av makos Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg vil ha ny avatar Noen som kan fikse en til meg med royal straight flush til meg? Tja, noe slikt kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg