Tonio Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Vennen din LimeWire!(: Litt mer seriøst, det er ikke mulig å få tak i PS (gratis) på en lovlig måte, og om du vil ha det gratis burde du heller prøve ut gimp. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Vennen din LameWire!(: Litt mer seriøst, det er ikke mulig å få tak i PS (gratis) på en lovlig måte, og om du vil ha det gratis burde du heller prøve ut gimp. Fixed Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Ok, men hvor kan jeg få tak i PS? I butikken ... alt annet er ikke lov å diskuterer her! Kan laste ned demo her da iallefall! Vet at pirrathandel ikke er lov Takk! Og takk, Tonio også Endret 5. oktober 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Lagde min første avatar i gimp nå men den er litt for stor... åssen endrer jeg filstørrelsen? Endret 5. oktober 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Save for web, er det ihvertfall i ps. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Din avatar er for stor Acolyt3, lagre den slik at den blir mindre en 6KB ellers vil den bli fjernet Hvordan du setter ønsket filstørrelse finner du forklart tidligere i tråden, en av de siste til og poste en forklaring er Steina her Den hadde også sikkert blitt finere med en ramme rundt. Edit: T.d. slik * Med ramme * Litt fargejustering * under 6KB Endret 5. oktober 2005 av am3k Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Din avatar er for stor Acolyt3, lagre den slik at den blir mindre en 6KB ellers vil den bli fjernet Hvordan du setter ønsket filstørrelse finner du forklart tidligere i tråden, en av de siste til og poste en forklaring er Steina her Han sa at han brukte gimp da, så det er vel ikke helt likt tenker jeg.. eller? Foresten alcolyt3, den ble jo ganske bra.. Fortsett med det du gjør. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kan noen sette nisselue® på min? Liker å være tidlig ute Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Så et bilde som fikk meg til og tenke på Andrè (@kd) "måtte bare" lage en avatar av det (er det muligens for mørkt?) Stilig! Ja, det er litt mørkt, samt at jeg helst ikke vil ha nicket mitt på avataren. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Din avatar er for stor Acolyt3, lagre den slik at den blir mindre en 6KB ellers vil den bli fjernet Hvordan du setter ønsket filstørrelse finner du forklart tidligere i tråden, en av de siste til og poste en forklaring er Steina her Han sa at han brukte gimp da, så det er vel ikke helt likt tenker jeg.. eller? Foresten alcolyt3, den ble jo ganske bra.. Fortsett med det du gjør. Merket meg dette etter at jeg postet innlegget. Har ingen erfaring med Gimp så der kan jeg ikke hjelpe, men jeg la like godt ut en variant i riktig størrelse @kd: Skal se om jeg ikke får fikset det senere... Endret 6. oktober 2005 av am3k Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Me har GIMP på skolen... Liker ikke det programmet.... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) *bumpe litt* Edit: får ikke forminska mer :\ Endret 6. oktober 2005 av Gohan Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Din avatar er for stor Acolyt3, lagre den slik at den blir mindre en 6KB ellers vil den bli fjernet Hvordan du setter ønsket filstørrelse finner du forklart tidligere i tråden, en av de siste til og poste en forklaring er Steina her Den hadde også sikkert blitt finere med en ramme rundt. Edit: T.d. slik http://img347.imageshack.us/img347/5139/acolyt330uj.jpg * Med ramme * Litt fargejustering * under 6KB Jo takk! Får prøve meg litt fram... Endret 7. oktober 2005 av Acolyt3 Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kan noen sette nisselue® på min? Liker å være tidlig ute Den ble litt dårlig og je vet ikke helt om fila er liten nok...jeg husjer ikke åssen jeg får den mindre...hvis det er noen som vet det så si ifra please Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kan noen sette nisselue® på min? Liker å være tidlig ute Den ble litt dårlig og je vet ikke helt om fila er liten nok...jeg husjer ikke åssen jeg får den mindre...hvis det er noen som vet det så si ifra please nå ble det riktig... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Åssen bestemmer du størrelsen på fila i photoshop? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Din avatar er for stor Acolyt3, lagre den slik at den blir mindre en 6KB ellers vil den bli fjernet Hvordan du setter ønsket filstørrelse finner du forklart tidligere i tråden, en av de siste til og poste en forklaring er Steina her Den hadde også sikkert blitt finere med en ramme rundt. Det står til og med i ditt siste innlegg der du quoter meg Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Her er orginalen: Og her er min (gratise og) redigerte versjon: Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Kan noen sette nisselue® på min? Liker å være tidlig ute Ivers_91 jeg tror han mener en nisselue oppe på hodene dems . Mange som setter en nisselue "oppå" avataren sin ved juletider. Men hvis det stemmer, tror du skal vente en månde til jeg Trulzern Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Noen som vil fikse litt på FEAR avataren min? få den på 6.0 kb feks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg