Dahl Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) <ot> <ot=gone /> </ot> Endret 2. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Helt enig @kd Endret 2. oktober 2005 av Steina Lenke til kommentar
andersen106 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) hei er det noen som har lyst til å lage en avatar bilde til meg?? vil ha med prototype og kanskje flammer i bakrunden eller noe spesielt, siden det skal stå prototype takker!! Endret 2. oktober 2005 av andersen106 Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 forklar "litt" nermere... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Gratis avatar for de som vil ha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Gratis avatar for de som vil ha. Thanx Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Gratis avatar for de som vil ha. Thanx fu! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Noen som gidder å lage en skikkelig skummel avatar til meg? Samma hva det er bare det er riktig skummelt! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 ikke lag avatar til han! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Men faen da! Det begynner å bli en stund siden sist nå! Får jeg bare ta noen andres da.... Endret 5. oktober 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 bruk den du bruker nå! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja. Bruk den du har. Du sa du likte den godt. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Oh my... Han har brukt den lenge, og uansett, hva er vitsen med å si at andre ikke skal lage avatar til han? Om andre vil lage det burde de da kunne lage det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Lag deg egene avatarer acolytegutripper. lær deg ps, så kan du lage så mange du bare orker. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Lag deg egene avatarer acolytegutripper. lær deg ps, så kan du lage så mange du bare orker. Ja, men da kommer han jo ikke til og gjøre noe annent da! Skulker skolen for og lage avatrer... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Og da setter vi en stopper for uthengingen av AcolyteGutripper, eller Acolyt3 som han nå vil kalles. Det er en kjent sak at han har byttet avatar noen ganger, dette betyr ikke at han skal ha noen mindre mulighet til og spørre etter avatar enn noen andre. Om du/dere velger og lage en avatar til ham er opp til hver enkelt, men dere trenger ikke poste oppfordringer til at ingen andre skal gjøre det. Nå skal jeg innrømme at jeg ved tidligere anledningen har informert om at jeg vil gi andre muligheten til og velge avatarene jeg legger ut før jeg gir de til Acolyt3. (Nå er det riktignok en av mine han bruker nå også ) Videre poster vedr. dette vil bli slettet. (Kommentarer diskusjon vedr. dette kan event. tas på PM, IKKE i tråden) Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ok, men hvor kan jeg få tak i PS? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Så et bilde som fikk meg til og tenke på Andrè (@kd) "måtte bare" lage en avatar av det (er det muligens for mørkt?) Får vel prøve meg på noe til Acolyt3 også da Er litt usikker på hva du er ute etter... Endret litt: (Skulle ikke Acolyt3 ville ha dem, er det ikke noe problem og endre nick) Edit: Feil bilde til @kd Endret 5. oktober 2005 av am3k Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ok, men hvor kan jeg få tak i PS? I butikken ... alt annet er ikke lov å diskuterer her! Kan laste ned demo her da iallefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg