Steina Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hvordan mekker jeg det da? Jeg vet ikke hvordan din Photoshop er, men på de nyeste er det iallfall bare å opprette nytt bilde med transparent. Du går bare innpå Fil --> Ny, også velger du oppløsningen til det bildet du skal holde på med, også velger du "Transparent", istedenfor "Hvit". Også kan du bare bruke "Magic Background Remover" eller viskelæret til å fjerne bakgrunnen. Det er egentlig masse verktøy for å fjerne bakgrunnen med, så det er bare å prøve seg frem. Og til slutt så lagrer du i .GIF Lenke til kommentar
lubb Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) ingen som hadde lyst å mekke en avatar til meg. med ice from hell.. med da elemeter fra is og flammer. i bakgrunnen. takker hvis noen gidder. hadde vært fint da. for min nå værenede er litt kjip. Mhm, et kjapt forsøk... Skal d stå "ice from hell" på den? Endret 30. september 2005 av lubb Lenke til kommentar
am3k Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Ble ikke helt som jeg tenkte meg, men men... Får se om jeg ikke får tid litt senere i kveld til og prøve igjenn Endret 30. september 2005 av am3k Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Skal det stå "ice from hell" på den? jepp.. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Lagde en til.. Skrev bare navnet på. Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 sorry. harikke vært så aktiv her idag. vært på dream theatre i spektrum. men syns alle var fine. det funker fett at det står simvik. takker dere alle. skal lagre de.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Et arti bilde jeg kom over på nettet, så hvorfor ikke lage en avatar av det Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Ingen har gjort eller sagt noe jo Jeg som er avataroverhode og alt det der.. Endret 1. oktober 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ingen har gjort eller sagt noe jo Jeg som er avataroverhode og alt det der.. Jeg giddet ikke siden du ikke var hjemme. Jeg hadde en idé, men nå har jeg glemt den Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 ingen som hadde lyst å mekke en avatar til meg. med ice from hell.. med da elemeter fra is og flammer. i bakgrunnen. takker hvis noen gidder. hadde vært fint da. for min nå værenede er litt kjip. Mhm, et kjapt forsøk... Skal d stå "ice from hell" på den? Kan du lage den i MacCy? Lik skrift og alt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 sånn Kjempeflott Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 jeg har laget en i kamo farge, er jeg ikke flink? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 ser ingen jeg obaardsgaard sikkert fordi den er kamuflert. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 ser ingen jeg obaardsgaard sikkert fordi den er kamuflert. HEHE! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 ser ingen jeg obaardsgaard sikkert fordi den er kamuflert. HEHE! Slenger meg på den. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har byttet tilbake til min eldste avatar! Noen som vil gjøre noen endringer på den? Tenker spesielt på øyet, det kunne vært gjort mye bedre. Tror jeg da. Lenke til kommentar
andersen106 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) hei er det noen som har lyst til å lage en avatar bilde til meg?? vil ha med prototype og kanskje noen flammer eller noe annet moro takker!! Endret 2. oktober 2005 av andersen106 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Et arti bilde jeg kom over på nettet, så hvorfor ikke lage en avatar av det Den var rå kan ikke du lage en sånn med "Göncz" som nick? Lenke til kommentar
simenss Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Min avatar viser siste bilde som er lastet opp til websiden min! Hva synes du, god/dårlig ide? Noe jeg bør gjøre anderledes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg