Scotty Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Om jeg forsto det rett så skulle du bruke det som bakgrunn bak teksten? Jeg tipper de skal skrives ut i arkform, så jeg kuttet litt på sidene på bilde 1, og kuttet litt fra toppen på bilde 2 og snudde det.. Jeg har det litt fadet over hvitt, så jeg tipper det var slikt du skulle ha det? Men neste gang du trenger hjelp til noe innen bilderedigering foruten avatarer, så kan du poste det i riktig kategori som er; Visuell kreativitet. Edit: Sorry for at jeg ikke giddet å fjerne bakgrunnen på bildene.. Takk for forsøk! Du traff du (nesten) blinken! ...Klarer du å *fade* de enda litt mer? sånn at de blir enda litt svakere/lettere å skrive oppå Endret 28. september 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) joda.. kan prøve igjen.. Edit: Laget dem for en stund siden, glemte bare å poste de Endret 28. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Elsker deg! Det ble midt i blinken!...blir nok et lite ekstra som de andre ikke har gjort! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Elsker deg! Det ble midt i blinken!...blir nok et lite ekstra som de andre ikke har gjort! All this love for me? Håper du får en karakter 6 Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ser det ut som jeg trenger en ny avatar? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) noen som vil mekke ny avatar for meg? vil ha: -3d -Vegiboy på -rød -svart -hvit -glinsende Ren navne-avatar? Eller skal det være noe bilde på den? av f.eks. bil, dame, fly, Donald, båt, Jet, Battlefield2, osv.osv. ? ren navne avater Endret 29. september 2005 av Vegiboy Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ser det ut som jeg trenger en ny avatar? Tror du kunne det ja. En litt mere nyskapende! Lenke til kommentar
sigz Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Synes det er på tide at jeg skaffer meg en ny avatar og paintshop ferdighetene mine er ikke særlig bra. Hadde vært fint om noen kunne lage noe som var svart og sjokk grønt (spygrønn lignende) Skal være en nick avatar med "siGz" Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg skal inn i militæret nå så jeg trenger en litt kul militær avatar. Noen snille sjeler der som ville laget en til meg? Lenke til kommentar
lubb Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Måtte prøve meg på millitær avatar, skal inn snart selv Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Måtte prøve meg på millitær avatar, skal inn snart selv Den syns jeg var fin jeg. Gå for den 0l30wn3d! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hehe, artig vri på navnet mitt;) Ja den skal brukes den. Men synes det var litt for lite sånn militær farger("bilde") i den. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hehe, artig vri på navnet mitt;)Ja den skal brukes den. Men synes det var litt for lite sånn militær farger("bilde") i den. Du skal få hele avateren i kamo farge når du har begynt i millitæret Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 noen som vil mekke ny avatar for meg? vil ha: -3d -Vegiboy på -rød -svart -hvit -glinsende Ren navne-avatar? Eller skal det være noe bilde på den? av f.eks. bil, dame, fly, Donald, båt, Jet, Battlefield2, osv.osv. ? ren navne avater er ikke så flink, men..... prøvde ivertfall... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Prøvde på en transparent en, men veit ikke om jeg lyktes med det. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Nei, du lyktes ikke. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvordan mekker jeg det da? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 noen som vil mekke ny avatar for meg? vil ha: -3d -Vegiboy på -rød -svart -hvit -glinsende Ren navne-avatar? Eller skal det være noe bilde på den? av f.eks. bil, dame, fly, Donald, båt, Jet, Battlefield2, osv.osv. ? ren navne avater er ikke så flink, men..... prøvde ivertfall... woooooow endeliiiig takkkkkk Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hehe, artig vri på navnet mitt;)Ja den skal brukes den. Men synes det var litt for lite sånn militær farger("bilde") i den. Du skal få hele avateren i kamo farge når du har begynt i millitæret oOoOooohhh.... Jeg gleder meg Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 ingen som hadde lyst å mekke en avatar til meg. med ice from hell.. med da elemeter fra is og flammer. i bakgrunnen. takker hvis noen gidder. hadde vært fint da. for min nå værenede er litt kjip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg