Blåbær Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 takkker så meget Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hva med denne da? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) enda bedre Bare om noen skriver navnet mitt i avataren min så ser jeg helst at de bruker stor R. Vet ikke hvorfor jeg registrerte med et lite forbokstav, burde være forbudt med sånt Endret 27. september 2005 av rakib Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Bare om noen skriver navnet mitt i avataren min så ser jeg helst at de bruker stor R. Vet ikke hvorfor jeg registrerte med et lite forbokstav, burde være forbudt med sånt You can change it. Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) noen her som er råe i photoshop? trengr ny avatar. med ice from hell som tekst. noen som gidder å mekke en? leif Endret 27. september 2005 av simvik Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) hvordab skifter eg avatar? slik prøver eg å gjøre det! 1.sletter min gamle, 2. trykker på "Last opp et nytt bilde fra din datamaskin", 3. finner bilde, 4. trykker oppdater. Men det er bare mitt gamle bilde som viser igjen. wow, no funker den vist, 16 timmer etter. Endret 28. september 2005 av Kløno Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Last opp bildet på en ftp server, og bare copy paste url. veldig enkelt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hihi, så masse kule babeavatarer. Lyst til å bytte hele tiden og skifte når jeg går lei den ene dame. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 gratis avatar til folka. Et marsvin Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Er ikke den for stor? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 noen får gjøre den mindre for meg da Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) noen får gjøre den mindre for meg da Hva slags program du bruker? Photoshop? File --> Save for web --> "Optimize Meny" (Se bilde) Desired File Size: 6K OK --> Save Du kan også velge slik at Photoshop velger selv om den skal ta JPG eller GIF for best resultat. Endret 27. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Gammel photoshop. er ikke sånn der men tok save for web. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Gammel photoshop. er ikke sånn der men tok save for web. Vil anbefale deg Photoshop CS2. Jeg har vistnok bare prøvd CS v8 og CS2 (v9), men tror nok de nyeste er mye mere brukervennlige. Spesielt for nye innen bilderedigering. Jeg sier ikke at du er en noob nei, for jeg bruker den selv også ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det koster mye penger Og jeg fikk med Element 2.0 til wacom tegnebrettet en gang, derfor jeg har old versjon >< Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Veit at dette er veldig oftopic men har sett at det er mange som er gode med eks. photoshop, osv. Holder på med et herbarium prosjekt og lurte på om noen av dere som kan dette kunne ta disse bildene og gjøre dem "gjennomsiktige"/"svakere", hvis dere skjønner... tenker at skriften nå ikke blir synlig på mange steder...men hvis bakgrunns-bildet(bildene som vises under) er litt svakere sånn at det synes når jeg skriver... ..takker for alle svar/forsøk! Endret 28. september 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Veit at dette er veldig oftopic men har sett at det er mange som er gode med eks. photoshop, osv. Holder på med et herbarium prosjekt og lurte på om noen av dere som kan dette kunne ta disse bildene og gjøre dem "gjennomsiktige"/"svakere", hvis dere skjønner... tenker at skriften nå ikke blir synlig på mange steder...men hvis bakgrunns-bildet(bildene som vises under) er litt svakere sånn at det synes når jeg skriver... ..takker for alle svar/forsøk! Om jeg forsto det rett så skulle du bruke det som bakgrunn bak teksten? Jeg tipper de skal skrives ut i arkform, så jeg kuttet litt på sidene på bilde 1, og kuttet litt fra toppen på bilde 2 og snudde det.. Jeg har det litt fadet over hvitt, så jeg tipper det var slikt du skulle ha det? Men neste gang du trenger hjelp til noe innen bilderedigering foruten avatarer, så kan du poste det i riktig kategori som er; Visuell kreativitet. Edit: Sorry for at jeg ikke giddet å fjerne bakgrunnen på bildene.. Endret 28. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
galskab Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 noen som vil mekke ny avatar for meg? vil ha: -3d -Vegiboy på -rød -svart -hvit -glinsende Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 noen som vil mekke ny avatar for meg? vil ha: -3d -Vegiboy på -rød -svart -hvit -glinsende Ren navne-avatar? Eller skal det være noe bilde på den? av f.eks. bil, dame, fly, Donald, båt, Jet, Battlefield2, osv.osv. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg