lubb Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Gjorde et kjapt forsøk på Haddis sin, *edit* Og et forsøk på ivers 91, kanskje litt vanskelig å lese 91.. [/img] Hvordan fiksa du teksten på ringen? Jeg tegna det på... OBaardsgaard: Er denne bra nok? Måtte fjerne teksten siden jeg måtte farge det.. bare la til en midlertidig font... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) IKKE ... TA ... MED ... NUMMER ... TRE! *sigh* Nummer 3 er best! @ Vegiboy: Endret 26. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Prøvde meg bare litt fram. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Venter på en ny babe som jeg kan ha som avatar, eller skal jeg bruke bilde av dama mi..? så har jeg noe fint å se på når jeg erpå forumet Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Prøvde meg bare litt fram. Hva syns dere? Jeg synes.. Jeg synes det der er utrolig bra. Men det er kanskje fordi jeg aldri har gjort det selv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 første gang jeg prøvde på det der. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Den var tøff, am3k!Men, gidder du legge på blå bakgrunn som fader over i lilla? Hadde vært überporr! Noe slikt? Endret 27. september 2005 av am3k Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Den var skikkelig feit!! :w00t: Det eneste som er litt rart nå er at jeg ikke får lastet den opp og byttet.. Den legger bare inn en kopi av den jeg har, men i samme størrelse som den du laget.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Trykk på "fjern avatar", slett cache (midlertidige internettfiler), og last opp/skriv inn adressen til din nye avatar. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Etter at du har lagt ut den nye avataren høyreklikker du på bildet og kopierer adressen til avataren/bildefilen. Lim så inn denne i adressefeltet til nettleseren. Når du får opp bildet trykk refresh. Problemet ligger i at din gamle avatar fortsatt ligger lagret lokalt i din pcen mellomlager (cache) Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Det er det som er så rart.. Har tømt cachen tre ganger.. hehe Men, om avataren blir liggende her på permanent basis linker jeg bare til den herfra.. EDIT: Meg ha kul avatar.. :!: Endret 27. september 2005 av tore_v1 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det blir den, så fremt am3k ikke endrer/fjerner vedlegget sitt. Jeg liker den nye avataren din, Tore (går ut ifra at det er det du heter). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 var ingen som kom med forslag til meg endte med at jeg lagde meg noe selv, hva syns dere? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Funker da fint her nå (Se (sensurert) bilde) var ingen som kom med forslag til meg endte med at jeg lagde meg noe selv, hva syns dere? Ventet på et bilde av dama di, men du kom vel ikke så langt Det er med andre ord vilkårlig for deg hvilken babe du får? Endret 27. september 2005 av am3k Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 endte med at jeg lagde meg noe selv, hva syns dere? Rar Alt for mange farger Kastes, ja det burde den Idiotisk Barnslig Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 hehe, tror jeg dropper bilde av dama. men skal det være en babe så må hun være fin. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg liker ikke "babebilder" i avatarer. Am3k, Steina eller Fargoth lager sikkert en avatar til deg hvis du spør pent. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg digger den totalt. Blir nesten nødt til å kjøpe ny bil, men hei, why not.. Må bare begynne å spare.. hehe Blå og lilla er de fineste avatar-fargene, @kd, eller hva? Heter Tore ja, da jeg i sin tid fikk meg hotmail adresse på ungdomsskolen så ble det tore_v1, det har holdt siden det.. Begynner å bli noen år.. hehe Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Blå og lilla for teh win. Hvis noen kommer over noen avatarer dere tror vil passe til meg, så gi beskjed! Dere vet hva slags avatarer jeg liker. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Et par raske før jeg må på arbeid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg