Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) har svært få bilder som er mulige å bruke.. så gjerne av noe annet + navn-- Denne? Enda søtere enn den forrige jeg fikk! tusen takk! utrolig fin Endret 25. september 2005 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Selvfølgelig er den bedre smårips_eier, det er jo bilde av deg . Btw. Hva syns dere om den donald -avataren som er vedlagt her? Jada, vet den er 100*100, men: 1. Gadd ikke resize 2. Ser mye bedre ut i 100*100 enn 80*80.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Btw. Hva syns dere om den donald -avataren som er vedlagt her?Jada, vet den er 100*100, men: 1. Gadd ikke resize 2. Ser mye bedre ut i 100*100 enn 80*80.. Den er jo ikke 100 x 100, den er jo 76 x 111 Den er ikke noe jeg synes du burde ha som avatar.. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg bare synes ikke den ble såå bra. Edit: Prøv med tenksen på siden nedover. altså snu den 90 grader. Også ikke bruk hele Donald.. Kutt vekk føttene ..og kanskje hvit bakgrunn og ramme Endret 25. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Edit: Prøv med tenksen på siden nedover. altså snu den 90 grader.Også ikke bruk hele Donald.. Kutt vekk føttene ..og kanskje hvit bakgrunn og ramme Bare fordi du ikke liker donald -avatarer . Har tenkt å kutte vekk føttene selv, men trodde liksom den var ganske bra som den var. Men skal se om den ikke blir bedre. Men en ting: Hvorfor vil du ha hvit bakgrunn? Den er jo transparent... Og rammen, skjønner jeg ikke helt vitsen med å ha i dette bildet... Men nå, skal jeg jo prøve å kutte vekk bunnen for å se hvordan det blir, så de var vel det du mente ? TSP Oppdaterer posten hvis jeg blir ferdig med et eller annet før jeg drar på skolen. Hvis jeg ikke rekker det, har jeg nok ikke muligheten før Fredagen igjen. (se signatur). Hm, Lurer på om Acolyt3 holder ut til da. Edit2: Legger ved bilde. (Er ikke flink på dette med skikkelige nick, så det er kun et forslag.) Edit3: Glemmer alltid å resize jo... (nytt bilde) Edit4: Kunne noen av dere "lekt dere litt" og sett om dere fikk til han donald på skøyter bedre enn meg? Legger ved psd. fila som vedlegg. Og de andre bildene kommer under som IMG. 1. Den siste jeg lagde. 2. Orginalbildet. 3. Orignalbildet fargelagt selv i paint.... Vedlegg: Psd- filen. Endret 26. september 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
galskab Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 noen som vil lage til meg? , se på side 210 nederst på siden Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 noen som vil lage til meg? , se på side 210 nederst på siden Om ingen andre har gjort det innen jeg kommer hjem i dag ( som er lenge til ) så kan jeg prøve å mekke no. Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kan noen please finne et bilde jeg kan bruke som avatar?? Hva som helst egentlig Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kan noen please finne et bilde jeg kan bruke som avatar??Hva som helst egentlig Sitter på skolen nå, men kan sette nicket ditt på denna om du vil Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kan noen please finne et bilde jeg kan bruke som avatar??Hva som helst egentlig Fyfy! Men hvis du vil ha ny ikke bare si: "Jeg skal ha ny avatar, kan noen mekke en eller"Det får vi ikke særlig mye nyttig ut av . Skriv litt om hva du ønsker din nye avatar skal ha hva du liker osv. Skal det være et bilde eller en tegning? Skal det være mest rødt eller blått? Vil du ha noe lignende som f.eks #Nick# sin? Skal nicket ditt stå i den? Prøv å besvar sånne spørsmål, når du spør. Vi overser alle forespørsler som ikke inneholder en pekepinn til hva du skal ha Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kan noen please finne et bilde jeg kan bruke som avatar??Hva som helst egentlig Sitter på skolen nå, men kan sette nicket ditt på denna om du vil nei takk du... Kunne tenke meg et bilde fra halo 2 eller Ringenes herre eller noe fra arsenal så hvis noen har noe så haddedet vært fint Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Kan noen please finne et bilde jeg kan bruke som avatar??Hva som helst egentlig Sitter på skolen nå, men kan sette nicket ditt på denna om du vil nei takk du... Kunne tenke meg et bilde fra halo 2 eller Ringenes herre eller noe fra arsenal så hvis noen har noe så haddedet vært fint Finn bilde sjøl da smartass! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Her har du en avatar lille tulling en annen person får resize den for meg. Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Her har du en avatar lille tulling en annen person får resize den for meg. kan noen sette nicket mitt på den? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Her har du en, selv om skriften ikke er til å skryte av. Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Her har du en, selv om skriften ikke er til å skryte av. kan fargoth eller steina sette nicket mitt på den?? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Her har du en, selv om skriften ikke er til å skryte av. kan fargoth eller steina sette nicket mitt på den?? Her legger han inn navnet ditt så ber du noen andre gjøre det! Ekke mye takknemlig! Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Her har du en, selv om skriften ikke er til å skryte av. kan fargoth eller steina sette nicket mitt på den?? Her legger han inn navnet ditt så ber du noen andre gjøre det! Ekke mye takknemlig! sorry for at jeg ikke er takknemlig men jeg syns ikke det var noe bra skrift og sånt også er jeg rimelig fornøyd med de steina og fargoth har lagd... er du ikke enig i at de har bra avatarer?? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Bare fordi jeg ikke er like pro som fargoth eller Steina.. :\ skal slutte å lage avatarer til teite folk. Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Bare fordi jeg ikke er like pro som fargoth eller Steina.. :\ skal slutte å lage avatarer til teite folk. nei da men jeg syns ikke det var så bra skrift og sånt... du kan jo få lage en til hvis du vil Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Bare fordi jeg ikke er like pro som fargoth eller Steina.. :\ skal slutte å lage avatarer til teite folk. nei da men jeg syns ikke det var så bra skrift og sånt... du kan jo få lage en til hvis du vil les alt du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg