The Norwegian Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Nå har jeg ikke hatt ny på en stund.. kan noen lage en star wars avatar til meg? Helst med Darth Sidious eller General Grevious? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hei Jeg skulle gjerne hatt en ny avatar. Har ikke så mange ønsker egentlig. Så godtar alle forslag her folkens. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Noen som kan fikse dette bildet i riktig størrelse for meg? Det er et utrolig fett bilde. *peke på header på hjemmeside* Helt enig! Fant det tilfeldigvis da jeg surfet rundt, og tenkte med en gang at jeg måtte bruke det Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 thanks! Den var feet! Kan du legge ut en uten sensur også? Det er vel ikke lov i følge rettningslinjene Edit: Kanskje jeg tar feil? Ikke sikker selv. Derfor den sensurerte utgaven Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Helt enig! Fant det tilfeldigvis da jeg surfet rundt, og tenkte med en gang at jeg måtte bruke det Hvorfor fjernet du am3k sin? Var mye kulere med ramme. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Helt enig! Fant det tilfeldigvis da jeg surfet rundt, og tenkte med en gang at jeg måtte bruke det Hvorfor fjernet du am3k sin? Var mye kulere med ramme. Hmm... Si det. Isted var det for stort til at jeg kunne bruke det. Da han posta det første gang var det 5,07kb, derfor kunne jeg ikke bruke det. Skal sjekke om jeg kan bytte tilbake Enig med deg skjønner du! Edit: Det står fortsatt at det overstrider kravene Edit 2: Nå kom den visst allikevel. Tok bare litt tid. Frustrerende dette her Endret 23. september 2005 av Master D Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Nå har jeg ikke hatt ny på en stund.. kan noen lage en star wars avatar til meg? Helst med Darth Sidious eller General Grevious? *kremt* Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hei Jeg skulle gjerne hatt en ny avatar. Har ikke så mange ønsker egentlig. Så godtar alle forslag her folkens. Ikke helt hvit, men... og en i sort HVIT Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 ikke lag avatar til Acolyte Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 ikke lag avatar til Acolyte Du har rett. Denne tråden er for de som trenger nye avatarer. Acolyte trenger ingen nye Alcolyte, du må lære deg bilderedigering ASAP! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 ikke lag avatar til Acolyte Enig. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 ikke lag avatar til Acolyte Du har rett. Denne tråden er for de som trenger nye avatarer. Acolyte trenger ingen nye Alcolyte, du må lære deg bilderedigering ASAP! Men jeg trenger! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Nei am3k hvorfor? Har skaffet meg photoshop jeg også nå, kan dere si meg hvordan dere greier og få avatarene til akkurat 5 kb? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Det er da fult mulig at noen ønsker star wars avatarer Som jeg har nemt til acolyte tidligere får andre se først, hvis ingen vil ha får vi se om vi ikke kan hjelpe ham. Når det gjelder lagring av bilder har du et valg under lagring (du velger selvsagt save for web) som heter optimize file size. Du får opp dette valget ved og klikke på pilen under Done, ved siden av preset valgene. Har lagt ut bilde tidligere en gang skal se om jeg finner det igjenn Edit: jeg fant jeg fant... Endret 23. september 2005 av am3k Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) ingen som gidder og lage en fin, fin guide da? EDIT: nei tror jeg legger opp min lille phostoshop kariere jeg Endret 23. september 2005 av snaxxor Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 En guide til hva da snaxxor? Leter du etter generelle guider finner du noen om du beveger deg til mer passende kategorier på forumet, eller ved noen enkle søk på google Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 På nettet så finner jeg bare om effekter og sånt, men det jeg er ute etter er hvordan få de på 5 kb og under... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Leste du ikke innlegget mitt over? Dessuten er den konkrete saken diskutert tidligere, se noen sider lenger bak (det var da jeg postet bildet første gangen) Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Laget en ny avatar til meg selv: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg