Tonio Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 @kd vil bare ha noe som markere enda tydligere at du er jente og han vil helst ha noe å se på (les deg)... Takk for at du snakker for meg, men det du sier stemmer ikke... Hvordan ville du hatt det da? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hva synes folket om min nye avatar? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Mange som er flink med avatarer her Kunne noen hjelpe meg å finne en litt djevelsk avatar/bilde. Kanskje bilde av en djevel hadde vært kult... En kul djevel med horn, ikke av anime typen. Må være mye rødt, liker rødt. Kankjse flamme av noe slag. Jeg er mest opptatt av et bilde, kan gjøre det om til en passende avatar selv. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hva synes folket om min nye avatar? Den er kul! Den er fra Kristian Valen dvd'en sant? Han eier :!: Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hmm lurer på om jeg skal ha ny avatar Noen tips? Et eller annet enkelt, gjerne noe som har en sammenheng med The Mars Volta eller Opeth Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Mange som er flink med avatarer her Kunne noen hjelpe meg å finne en litt djevelsk avatar/bilde. Kanskje bilde av en djevel hadde vært kult... En kul djevel med horn, ikke av anime typen. Må være mye rødt, liker rødt. Kankjse flamme av noe slag. Jeg er mest opptatt av et bilde, kan gjøre det om til en passende avatar selv. Takk på forhånd Denne burde infri alle dine krav til avatar, den innholder flammer, har horn, er ikke av anime typen, inneholder mye rødt, og er litt djevelsk Hvis den ikke falt i smak, kan du selv bruke det vedlagte bildet til eventuelle egne prosjekter. Edit: leif Endret 27. mars 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Her er mitt forslag (er fra et Magic: The Gathering kort) Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Takk for avataren Fargoth...synes dere? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Her er mitt forslag (er fra et Magic: The Gathering kort) Takk for avataren Scarface^, bruker den hvis det er greit Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Takk for avataren Fargoth...synes dere? Liker Viggo. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Her er de jeg har brukt: Mulige nye avatarer: Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Glømte en: Har brukt: Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hva synes folket her inne om min avatar? Er den ikke pirrende? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg syns egentlig den er ganske pirrende jeg da, men takk for tibakemeldingen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg syns egentlig den er ganske pirrende jeg da, men takk for tibakemeldingen. Helt enig! Legg merke til det sultne blikket! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg vil gjerne ha en ny avatar. Foretrekker blått framfror rødt, og vil gjerne ha noe med dyr i . Noen som kan fikse meg? Herr Brun Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Jeg vil gjerne ha en ny avatar. Foretrekker blått framfror rødt, og vil gjerne ha noe med dyr i . Noen som kan fikse meg? Herr Brun Håper du kan bruke noen av disse: Endret 28. mars 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg syns egentlig den er ganske pirrende jeg da, men takk for tibakemeldingen. Helt enig! Legg merke til det sultne blikket! Præhæhæ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg