Shikaru Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Trur grensa er på 6 kb uansett. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 En ting, kan man linke fran andre sider og da kan avatarene være større en 8kb? Slik jeg tolker retningslinjene er ikke det tillat. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hadde du giddet og legge inn snaxxor i den pingvinen?? Acolyte bruker den pingvinen, sorry Men du kan ta den når han bytter Acolyte kan da til h****** bare ta en av det 60 andre avatarene sine da ffs! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvorfor endre avatar _HELE_ tida? trur jeg skal ha denna en stund, pga den eide de andre avatarene mine Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 En ting, kan man linke fran andre sider og da kan avatarene være større en 8kb? Slik jeg tolker retningslinjene er ikke det tillat. Jeez. Skifte avatar asap... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 En ting, kan man linke fran andre sider og da kan avatarene være større en 8kb? Slik jeg tolker retningslinjene er ikke det tillat. Jeez. Skifte avatar asap... jeg har ikke problem med det (har sdsl ) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 En ting, kan man linke fran andre sider og da kan avatarene være større en 8kb? Slik jeg tolker retningslinjene er ikke det tillat. Jeez. Skifte avatar asap... "Lovlige versjoner" Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 komplett OT: Hvorfor blir bildene mine som PS påstar at er 6kb store, målt til 20kb store av nettlesere? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 komplett OT: Hvorfor blir bildene mine som PS påstar at er 6kb store, målt til 20kb store av nettlesere? Lurer på dette selv. Oppdaget at når jeg sjekket filen så var den 2-5 ganger så stor som Photoshop indikerte når jeg savet den. Når jeg bruker "save for web" derimot så stemmer det. Jeg har alikevel en teori: Filstørrelsen Photoshop viser når du saver bildet er en estimasjon og ikke en nøyaktig utregning. F.eks så tar veldig uskarpe bilder mye mindre plass enn skarpe bilder ved samme komprimering. Så da ville jeg tro at estimasjonen til PS er et gjennomsnitt. Rett eller galt? PS! Hva er det "save for web" gjør med .jpg filene siden de blir så mye mindre en vanlig saving? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Bruk: "save for web" EDIT: Det var svart på ja. Men det har sikker noe med at det blir færre pixler per tomme eller noe sånnt Endret 14. september 2005 av PepsiCo Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hadde du giddet og legge inn snaxxor i den pingvinen?? Uansett snaxxor, jeg har ikke noe slags spesiell peiling innen nick enda (leser tuts.) så der måtte du ha spurt noen andre. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Am3k? Har du et script som gjør at du skifter avatar hele tiden, eller er det bare meg? Avataren oppdateres hver gang jeg oppdaterer Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Am3k? Har du et script som gjør at du skifter avatar hele tiden, eller er det bare meg? Avataren oppdateres hver gang jeg oppdaterer Velkommen etter Les noen sider tilbake, så ser du det er mange som har spurt allerede Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Gidder du lage en med Acolyt3? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Fint at du sa ifra at du tok den da. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (Dette er en editert versjon av avataren din NorthGarden, skulle det være upassende at jeg har brukt ditt materiale, vil jeg fjerne det umiddelbart.) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Snakket ikke til deg! Mente AcolyteGutripper. Dessuten var det bare en spøk Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Snakket ikke til deg! Mente AcolyteGutripper. Dessuten var det bare en spøk Uansett så har jeg brukt ditt materiale uten å spørre, så jeg synes det var på sin plass å vise at jeg er rede til å fjerne det dersom det skulle være ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg