fargoth Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Og jeg prøver meg enda en gang: Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) da setter vi en stopper. jeg velger Fargoth sin, den likte jeg. ellers takk for din tid og ditt bry, Steina takker begge to Endret 12. september 2005 av Jonki Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nå skal jeg ha tilbake penga Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nå skal jeg ha tilbake penga Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nå skal jeg ha tilbake penga javel da.. Vet du har økonomiske problemer for tiden så du skal få beholde de. Glad du likte mine overfor fargoth sine iallfall (en liten stund) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nå skal jeg ha tilbake penga javel da.. Vet du har økonomiske problemer for tiden så du skal få beholde de. Glad du likte mine overfor fargoth sine iallfall (en liten stund) hehe, du lager bra avatarer, men fargoth sin slo inn helt hos meg, grunnet fargevalget og varmen. men for all del, keep up the good work Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Gidder noen og lage en avatar der det står navnet mitt ì? Farge: orange Fargoth: kan ikke du ta også lage en slags guide om hvordan man bruker PS? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Fargoth: kan ikke du ta også lage en slags guide om hvordan man bruker PS? Jeg har fått mange spørsmål om dette, og jeg må si at de ter en serdeles fristende idè. Problemet er at jeg i det siste har fått mindre og mindre fritid, så et så krevende prosjekt som en tutorial om emnet ville måtte skrives over tid. For tiden har jeg andre prosjekter som må fullføres før jeg kan begynne på noe nytt, så en eventuell guide vill ikke komme de nermeste ukene desverre. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Uff, si meg navnet på de fæle personene som korter ned den allerede korte fritiden din! Give me some NAMES! Hehe, jeg har faktisk et spørsmål til dere. (ikke så rart?) Hvordan lager du/dere frames? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Uff, si meg navnet på de fæle personene som korter ned den allerede korte fritiden din! Give me some NAMES! Hehe, jeg har faktisk et spørsmål til dere. (ikke så rart?) Hvordan lager du/dere frames? Ctrl+A -> Edit -> Stroke Greit å huke av på inside òg. Endret 12. september 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Fredrik er ikke så værst allikevel jo ^^. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Har du ment jeg har vært det? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Uff, si meg navnet på de fæle personene som korter ned den allerede korte fritiden din! Give me some NAMES! Hehe, jeg har faktisk et spørsmål til dere. (ikke så rart?) Hvordan lager du/dere frames? Mener du frames som i de svarte rammene rundt avatarene, eller frames som i rammer man bruker oppå vanlige bilder? Siden dette er en avatartråd, tror jeg du snakker om det første alternativet. Måten jeg gjør det på er svært enkel: Jeg velger en 1pixel bred pensel (Pencel Tool), så holder jeg inne shift mens jeg tegner en strek på hver av de fire sidene i avataren. (Det kan være en fordel å forstørre opp bildet mens du gjør dette, for å ikke bomme på kantene.) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Uff, si meg navnet på de fæle personene som korter ned den allerede korte fritiden din! Give me some NAMES! Hehe, jeg har faktisk et spørsmål til dere. (ikke så rart?) Hvordan lager du/dere frames? Mener du frames som i de svarte rammene rundt avatarene, eller frames som i rammer man bruker oppå vanlige bilder? Siden dette er en avatartråd, tror jeg du snakker om det første alternativet. Måten jeg gjør det på er svært enkel: Jeg velger en 1pixel bred pensel (Pencel Tool), så holder jeg inne shift mens jeg tegner en strek på hver av de fire sidene i avataren. (Det kan være en fordel å forstørre opp bildet mens du gjør dette, for å ikke bomme på kantene.) Husk å gjør om bildet til 80x80 FØR du setter på strekene (ikke @ fargoth) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kan noen lage en morsom avatar til meg? med nicket mitt Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Du må fortelle litt hva du vil ha på den fuzzy. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Morsom avatar med nicket i ja.. hmm.. Skal jeg lage noe av denne? Er den morsom? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kan noen lage en morsom avatar til meg? med nicket mitt Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kunne ikke dy meg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Gratulerer fargoth for sin 400 post i denne tråden Jeg ligger under med hele 75 poster OT: Hvordan se hvor mange poster du har i en tråd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg