Bruker-33331 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Kan noen fikse at den blir helt gjennomsiktig? Er ikke helt stø på photoshop Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Kan noen fikse at den blir helt gjennomsiktig?Er ikke helt stø på photoshop Slik? @Steina: Beklager, men jeg har desverre ikke liggende .psd (photoshop) filen av avataren din Var vel en av disse jeg heller hadde liggende åpen i noen dager til du var fornøyd Er det bare meg eller skifter am3k "bunny" hele tiden? Han har et script som gjør det skiftes hele tiden, han har/hadde også minst en av pusur. Stemmer. Har noen bunny avatarer fra Everyone Else Has Had More Sex Than Me flash animasjonen av Bernard Derriman (Denne karen kan sin animasjon ) Holder meg til samme "bunny" slik at det ikke skal bli alt for forvirrende for de som faktisk gløytter på avataren og nicket mitt nå og da. Min "gamle" pusur avatar ligger selvsagt med siden flere har vent seg til denne (jeg også). Har også en av Poopy, den med "I see you" teksten. lurer på hvor mange ganger jeg har redigert dette innlegget nå Noen BF2 avatarer: Endret 10. september 2005 av am3k Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Noen BF2 avatarer: *zoome inn maks for å se hva det er* Ser det fortsatt ikke Hva er det? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) hehe, er faktisk en tank, AntiAir tror jeg det var (mener den prøvde seg på et "heklopeter") Endret 10. september 2005 av am3k Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Legger også ved noen GuildWars avatarer http://img69.imageshack.us/img69/2793/guild29ee.jpg http://img69.imageshack.us/img69/6986/guild11xg.jpg Vurderer sterkt å bytte til en av disse... Hva med en version med nick? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Oj, det ble jo fint det da. Kanskje du bør bytte h4ngm4n? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Med tanke på hvor navnet er plassert er nummer to den fineste! :-) Men om navnet plasseres et annet sted tror jeg den første hadde vært finest. Jeg hadde byttet om jeg var deg H4ngm4n. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Kan noen fikse at den blir helt gjennomsiktig?Er ikke helt stø på photoshop Slik? Tusen takk Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har skjønt at politisk reklame i avatarene er den nye moten nå fram mot valget <---- Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Synes min er ganske søt jeg! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har skjønt at politisk reklame i avatarene er den nye moten nå fram mot valget <---- Ser ingen avatar hos deg. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har skjønt at politisk reklame i avatarene er den nye moten nå fram mot valget <---- Ser ingen avatar hos deg. det er en SV logo med "stem skole" under Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er du fra Bergen? Er du for bedre skole, i stedet for sosiale eksperimenter? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 La oss ikke ta den politiske debatten her, vi har en egen forumkategori til det Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Nå fikk jeg lyst på en Guild wars avatar til! Noen som gidder å lage... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Synes min er ganske søt jeg! faen, du bytter mer avatarer enn du bytter underbukser. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har skjønt at politisk reklame i avatarene er den nye moten nå fram mot valget <---- Den trenden tror jeg det var jeg som startet. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Har en utfordring: Lag en avatar til meg, som inneholder nicket mitt (furyfax)på bildet, og tema for avataren er: "Ondt tre" Håper noen gidde å ofre litt tid for meg! Endret 11. september 2005 av Furyfax Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Har en utfordring:Lag en avatar til meg, som inneholder nicket mitt (furyfax)på bildet, og tema for avataren er: "Ondt tre" Håper noen gidde å ofre litt tid for meg! Vet ikke helt om jeg traff riktig her, men jeg forsøker alikevel: Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Hehe. likte den eg! Kan eg bruka den ? Alltid morsomt med tema på bilder, da dette blir tolket forskjellig fra person til person,men syntes bildet ditt var bra eg! Bruker den så lenge eg! Hvis andre har forslag kan jo de laga også, men er fornøyd med fargoth sin versjon! Endret 11. september 2005 av Furyfax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg