Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som er så snille at de vil lage en avatar til meg? :)

Samme egentlig om det er nicket mitt på den eller ikke, og den skal gjerne være litt søt :p

Hva du tenker på når du mener "søt" da? Dyr? Kjærlighet mellom mennesker?

bart2jl.gif

Hva med denne? Er kanskje ikke så søt men..

Kan forandre\ fjerne nick om noen andre vil ha den.

Søte dyr og slikt ja :D

Err spess glad i katter, men er jo glad i alle dyr :yes:

Lenke til kommentar
Ingen som likte mine? Neivel da. Da får jeg la Fargoth gjøre arbeidet da.

Det er flott at du lager egne avatarer!

Hvis du har planer om å lage flere, så post dem for all del her, slik at vi kan se ditt arbeid. :)

Jeg oppfordrer alle til å gjøre som NorthGarden, slik at det blir mangfold, kreativitet, og variasjon i denne tråden.

Lenke til kommentar
Ingen som likte mine? Neivel da. Da får jeg la Fargoth gjøre arbeidet da.

Det er flott at du lager egne avatarer!

Hvis du har planer om å lage flere, så post dem for all del her, slik at vi kan se ditt arbeid. :)

Jeg oppfordrer alle til å gjøre som NorthGarden, slik at det blir mangfold, kreativitet, og variasjon i denne tråden.

Yep! :yes:

Ikke alle avatarer som lages her (om det er på forespørsel eller ikke) blir brukt.

Dette er er vel mere en tråd hvor man kan få trent (og forbedret) sine kreative sider (og Photoshop skils).

Så for all del NorthGarden (og andre), post alle dine "kreasjoner" i denne tråden :dremel:

Lenke til kommentar

Transparent bakgrunn på et flatt bilde kan du få ved å bruke Background Eraser Tool

backgrounderasertool5kr.jpg

Bare puss bort det som skal bort.

Hvis du har bildet i et layer med områder som er gjennomsiktige så behøver du ikke ta flatten image før du saver. Da er det bare å save dette som gif.

Bare husk å velge Transparency i denne boksen:

gifsave9yb.jpg

Lenke til kommentar

Takk for alle de nusselige pusekatt avatarene, lagret alle sammen på data'en, men valgte denne <-------------- nå i hvertfall :)

Noen som vet hvor lenge bildet blir liggende på den imageshack sida? Er ikke noe problem, har en tipp topp home.no 20mb ftp å legge på, men lar det ligge der så lenge :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...