Tonio Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Si det til han på PM i stedet for å ødelegge tråden da. Flere avatarer, mindre prat om hvem som er bortskjemt! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Greit. Kan noen forminske denne til 80x80 og fokusere på kjøreren? Gjerne gjøre sånn at bilde blir skarpere, men det er ikke et krav. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Si det til han på PM i stedet for å ødelegge tråden da. Flere avatarer, mindre prat om hvem som er bortskjemt! Enig. Hold dere til tema i tråden. Har nå fjernet flere off-topic innlegg. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Greit. Kan noen forminske denne til 80x80 og fokusere på kjøreren? Gjerne gjøre sånn at bilde blir skarpere, men det er ikke et krav. http://www.nlm.no/images/db/hierarchy/news...reface_3478.jpg Tror ikke det går ann å lage stort av det bildet som er så lite fra før, men jeg prøvde iallfall.. Endret 8. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Test: crap.! Godt laget.. Klare fine farger.. Den i midten med glow ble ikke så bra da men, om det er det det er.. Endret 8. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Men i ****** Nå bruker Acolyte en av MINE avatarer, men har fortsatt "made by fargoth" i signaturen.. *sende sint PM* Edit: Kanskje han ikke gidder fordi han skal skifte om 10min uansett? Endret 8. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Noen som er så snille at de vil lage en avatar til meg? Samme egentlig om det er nicket mitt på den eller ikke, og den skal gjerne være litt søt Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Noen som er så snille at de vil lage en avatar til meg? Samme egentlig om det er nicket mitt på den eller ikke, og den skal gjerne være litt søt Hva du tenker på når du mener "søt" da? Dyr? Kjærlighet mellom mennesker? Hva med denne? Er kanskje ikke så søt men.. Kan forandre\ fjerne nick om noen andre vil ha den. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Søt... og litt rar Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 GuildWars avatarer.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Gratis avatar.. FRA MEG Endret 8. september 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Enda en ny. (Ikke plag meg, jeg er nybegynner ) Endret 8. september 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
brd Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) takk love you steina og fargoth , trur eg tar ein av fargoth sine, men du lager gode avater du også Endret 8. september 2005 av izoren Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ny avatar fra meg! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) GuildWars avatarer.. Ja, der kom du med de ja.. Du skulle knuse meg på siste sekund?! Du er sååå slem Endret 8. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Liten oppdatering på den katteøye avataren.. EDIT: Linjene rundt er tydligere Og vi kan likegjerne endre navn på denne tråden til Fargoth's Avatarhjørne Endret 8. september 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Og vi kan likegjerne endre navn på denne tråden til Fargoth's Avatarhjørne Da inngår jeg avtale med TSP og resten av forumnettverket, slik at de banner alle som nevner ordet fargoth en gang til Han er bare ute etter verdensherredømmet, og finner alle sine avatarer på www.freeavatars.com Sorry for Off-Topic, men jeg eier hele forumet fra nå av som sakt.. Edit: freeavatars.com er for tiden nede pga stor aktivitet fra fargoth sin side. Han vil med det ikke få "laget" sine avatarer mere.. [/bullShit] Endret 8. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Og vi kan likegjerne endre navn på denne tråden til Fargoth's Avatarhjørne Da inngår jeg avtale med TSP og resten av forumnettverket, slik at de banner alle som nevner ordet fargoth en gang til Han er bare ute etter verdensherredømmet, og finner alle sine avatarer på www.freeavatars.com Sorry for Off-Topic, men jeg eier hele forumet fra nå av som sakt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg