iMono Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det som er unikt med fargoth, er at han klarer å lage alle avatarene etter en mal. Han følger den hele tiden, og er en kløpper på Photoshop. Jeg og vil lære meg Photoshop... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg og... Skulle ønske at Fargoth kunne holde et kurs for oss amatører. Men han bur vel langt vekke fra meg... (trur vi går litt off topic her nå... ) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Her er et bilde noen kan prøve seg på:http://img244.imageshack.us/img244/2723/b0...lzzzzzzz8nx.jpg Jeg ville gjort det selv, men Photoshop er fucka, så jeg skal skaffe meg nyere version først.. Og fargoth holder fingrene fra fatet.. Neida.. Måte nesten prøve Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Jeg og... Skulle ønske at Fargoth kunne holde et kurs for oss amatører. Men han bur vel langt vekke fra meg... (trur vi går litt off topic her nå... ) Off-topic kanskje, men vi må jo takke alle de som er så greie å lager fine avaterer til oss n00b-iser... Endret 5. september 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg og vil lære meg Photoshop... den enkleste måten å gjøre det på er å starte med en blankt ark, og prøve deg frem med tekst, layers blending options og filters... det kan bli mye pent! man lærer fort, og hvis du kan se for deg hvordan du vil ha det, og prøve deg frem til noe du syntes er bra, er det et stort skritt... www.pslover.com Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Offtopic: fargoth, du må vel føle deg som kongen på haugen i denne tråden! Jeg synes det er flott å kunne glede folk med avatarer. Som noen konge på haugen har jeg aldri følt meg, og det håper jeg jeg aldri vil komme til å føle heller. Jeg lager avatarer av glede, ikke for å få respekt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Til dere som vil lære litt Photoshop kan denne siden kansje være til litt hjelp. Mange videotutorials der, som er forholdsvis enkle å forstå. Foruten dette jobber jeg med en avatarguide som jeg tenkte å poste her når den er ferdig, men grunnet lite fritid vil den ikke komme før om en stund. Et lite tips er å bruke google flittig, enten det er i søken etter bilder, tutorials, eller inspirasjon. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Selvlært er vellært (eller noe i den duren) Bare å fortsette og lage avatarer, og helst litt forskjellif fra gang til gang.. Jeg lærer masse mens jeg lager avatarere Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hvis noen vil ha en avatar med Link fra Legend of Zelda: Forumversjon: Fullversjon (Høyere oppløsning, må lastes opp på egen server, f.eks home.no, og linkes til): Lenke til kommentar
royale Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Tar denne jeg: Takk til alle som lagde avatars! De var alle bra! Endret 6. september 2005 av ctv Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Tar denne jeg: Takk til alle som lagde avatars! De var alle bra! Bare hyggelig. Flott at du likte den, selv om den ikke inneholdt nicket ditt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ville det blitt no fint med nicket mitt i avataren? eller ville det blitt litt bomba? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Tar denne jeg: Takk til alle som lagde avatars! De var alle bra! Bare hyggelig. Flott at du likte den, selv om den ikke inneholdt nicket ditt. Den ble kul da Kanskje ikke den beste, men det er ikke jeg som skal ha den.. PS. ikke svar på denne posten fargoth.. Endret 6. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ville det blitt no fint med nicket mitt i avataren? eller ville det blitt litt bomba? Ja, den ville ikke blitt så bra med nick i den.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Ville det blitt no fint med nicket mitt i avataren? eller ville det blitt litt bomba? Bildet av dødningshodet må i såfall forminskes, noe som vil resultere i litt mindre detaljer. Personlig dynes jeg ikke det er nødvendig med nicket ditt i avataren, men hvis du føler sterkt for det kan jeg gjøre et forsøk. Jeg har også .psd filen til avataren, så det vil være en relativt liten operasjon og editere den. Endret 6. september 2005 av fargoth Lenke til kommentar
brd Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har lyst på ein kul "fargoth avatar" Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har lyst på ein kul "fargoth avatar" En som jeg har laget, en med min avatar på, eller en med teksten "fargoth" på? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har lyst på ein kul "fargoth avatar" neeei! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har lyst på ein kul "fargoth avatar" En som jeg har laget, en med min avatar på, eller en med teksten "fargoth" på? Sikkert en med din avatar inni, som de andre du laga. Selv promoting Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Men gidder du lage en med en sort katt på som det står acolyte på? Har du ikke lært noe? Vet du hvor mye av tiden som går med på bare at vi skal lete frem bildene. Og fargoth vet jeg ikke har så mye tid, for han går allmenn Så please.. Finn bildene selv, så lager vi avatar av det.. Her er en smart plass å begynne foresten.. ---> KLIKK MEG <--- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg