Steina Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 [iC' date=04/09/2005 : 20:52] Takketakk for en fin og godt laget avatar, Stein Åge. Men siden jeg ikke liker navne-avatarer (greit at folk bruker dem, men jeg liker ikke å bruke dem selv), så kommer jeg nok ikke til å bruke den. Men igjen, det var en veldig fin avatar, og det er sikkert mange som vil synes det er fint å få en slik avatar. Stå på! Huff.. javel.. Glad du likte den da. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hadde jeg het MeTa][iC hadde jeg tatt den avataren med en gang Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Åja... Hehe Jeg skriver bare veldig raskt! Har du en annen farge enn rød? Vil ikke bli sett på som... ehmm. HOMO! Er du født i 1992? 1988... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Åja... Hehe Jeg skriver bare veldig raskt! Har du en annen farge enn rød? Vil ikke bli sett på som... ehmm. HOMO! Præhæ :!: Dagens Jeg liker bare ting hvis de er rosa!... Ironien ble ikke forstått nei... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Åja... Hehe Jeg skriver bare veldig raskt! Har du en annen farge enn rød? Vil ikke bli sett på som... ehmm. HOMO! Præhæ :!: Dagens Jeg liker bare ting hvis de er rosa!... Ironien ble ikke forstått nei... Rosasangen! Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Jeg kunne tenkt meg en avatar med en svart mazda rx8 i fart med navnet mitt nedover langs siden eller nederst i bildet. hadde vært fint hvis noen gadd.... Edit: leif invader Endret 4. september 2005 av Sponx Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg kunne tenkt meg en avatar med en svart mazda rx8 i fart med navnet mitt nedover langs siden eller nederst i bildet. hadde vært fint hvis noen gadd.... Hmm... Tror den kjørte litt for fort :!: Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Noen fikse denne til meg? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Noen fikse denne til meg? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Takker, fargoth! *kosepå* Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hmm... Tror den kjørte litt for fort :!: Ja. Flere forslag? Helst sånn at man faktisk ser at det er en bil.... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hmm... Tror den kjørte litt for fort :!: Ja. Flere forslag? Helst sånn at man faktisk ser at det er en bil.... Mine bilkunskaper er desverre nedprioritert, så hvis det er feil bil, så er det Google sin feil. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Noen av disse? Edit: Glemte ramme på siste Edit 2: Den siste lastes litt tregt, så jeg laster opp den med forumet også: Endret 4. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Avatar-nerder! Klarer dere og gjøre det svarte og det ellers rundt skriften og hunden transparent? EDIT: Evt. få skriften svart, og og hunden svart og resten hvit/transparent? Endret 4. september 2005 av ketchez Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Avatar-nerder! Klarer dere og gjøre det svarte og det ellers rundt skriften og hunden transparent? EDIT: Evt. få skriften svart, og og hunden svart og resten hvit/transparent? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Så raskt? *bøye seg i støvet for fargoth* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Takker, igjen! Takker, ! *kosepå* Bare hyggelig. Så raskt? *bøye seg i støvet for fargoth* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Her følger en ny gratis, og smakfull avatar: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg