HeHauken Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Kan noen lage en fin avatar til meg? Jeg vil ha et bilde av en Hauk i en eller annen form. Noen som har et forslag? Likte det bildet Endret 4. september 2005 av HenHau Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Edit: Endret 4. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det klarer jo alle, i tillegg så er det kun 78x80... Her er avataren med den skriften jeg vil ha. Hassle... Kan noen ordne det slik at det blir 3d-bokstaver med den fonten? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Den var knall! Har du flere stilige ideer? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Den var knall! Har du flere stilige ideer? tja.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) tja.. Til hva? Du spurte om jeg hadde flere stilige idé'er? Endret 4. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Den var knall! Har du flere stilige ideer? Takk. Det var stort sett det jeg kom på i farten. Det er selvfølgelig mulig å finne på noe annet, men jeg er litt tom for idèer akkuratt nå. Hvis du legger med fonten du ville ha i 3d, så kan nok det også ordnes hvis det skulle være ønskelig. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Åja... Hehe Jeg skriver bare veldig raskt! Har du en annen farge enn rød? Vil ikke bli sett på som... ehmm. HOMO! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Takk. Det var stort sett det jeg kom på i farten. Det er selvfølgelig mulig å finne på noe annet, men jeg er litt tom for idèer akkuratt nå. Hvis du legger med fonten du ville ha i 3d, så kan nok det også ordnes hvis det skulle være ønskelig. Trykk her! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Åja... Hehe Jeg skriver bare veldig raskt! Har du en annen farge enn rød? Vil ikke bli sett på som... ehmm. HOMO! Har mange farger jeg.. inkludert rosa om det er ønskelig. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg hadde rød fordi at det var en farge som vises godt.. Tok noen andre farger her, men vet ikke helt hvordan de vises Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Likte håret jeg... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Åja... Hehe Jeg skriver bare veldig raskt! Har du en annen farge enn rød? Vil ikke bli sett på som... ehmm. HOMO! Er du født i 1992? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Åja... Hehe Jeg skriver bare veldig raskt! Har du en annen farge enn rød? Vil ikke bli sett på som... ehmm. HOMO! Præhæ :!: Dagens Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Her er avataren med den skriften jeg vil ha. Hassle... Kan noen ordne det slik at det blir 3d-bokstaver med den fonten? Definisjonen 3d er ganske bred, men er det slik du mener når du vil ha 3d-tekst? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Men kan du sende den fonten du likte så godt eller? Den ligger innpå: C:\Windows\Fonts Edit: Du har jo gjort det Sorry.. Endret 4. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Takketakk for en fin og godt laget avatar, Stein Åge. Men siden jeg ikke liker navne-avatarer (greit at folk bruker dem, men jeg liker ikke å bruke dem selv), så kommer jeg nok ikke til å bruke den. Men igjen, det var en veldig fin avatar, og det er sikkert mange som vil synes det er fint å få en slik avatar. Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg