Rostad Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Noen som gidder og lage en avatar til meg der det står snaxxor i og har det samme fargene som den jeg har nå? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Dæven, AG har enda ikke bytta avatar, ny rekord :O Mange har han hatt den siste uka? 20? hahaha... 4 takk... men jeg skal komme sterkt tilbakersh! Fargoth Kan du lage noen fine halo 2 avatarer av enten Master Chief eller courtana? Var ingen av de forrige Halo avatarene noe å ha på eller? de var jo til ivers 91... noen med cortana hadde vært fint... Ikke for å virke kvass eller noe, men du har jo så utrolig mange avatarer allerede. Jeg har laget mange halo avatarer uten navn på før i denne tråden, og jeg håper du kan bruke noen av dem. Ellers har jeg rett og slett ikke tid eller krefter til å lage masse nye avatarer hver dag, med mindre du kommer med bildene du har lyst å ha i avataren. Det er nemlig slik at de som tar tid med å lage en avatar er å finne en idè, og et passende bilde å bruke, og ikke selve redigeringen. Her er avatarene btw, hvis det skulle være av interesse: Edit: Mye kluss med dette inlegget her, noe som jeg beklager på det sterkeste.. Endret 3. september 2005 av fargoth Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Ikke for å virke kvass eller noe, men du har jo så utrolig mange avatarer allerede. Jeg har laget mange halo avatarer uten navn på før i denne tråden, og jeg håper du kan bruke noen av dem. Ellers har jeg rett og slett ikke tid eller krefter til å lage masse nye avatarer hver dag, med mindre du kommer med bildene du har lyst å ha i avataren. Det er nemlig slik at de som tar tid med å lage en avatar er å finne en idè, og et passende bilde å bruke, og ikke selve redigeringen. Her er avatarene btw, hvis det skulle være av interesse: Ikke for å være vrang men det er jo ingen med cortana der Kan jo komme med ett eller annet bilde off course! Endret 3. september 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 må bare bare bare si si si... du er faen meg en jævel bortskjemt!! fargoth prøver å være snill mot deg men du kommer bare "men det er jo ingen med cortana der " Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 må bare bare bare si si si... du er faen meg en jævel bortskjemt!! fargoth prøver å være snill mot deg men du kommer bare "men det er jo ingen med cortana der " Men AG er jo litt kresen, han kan jo bruke en av sine andre 70 avatarer som han sa Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Noen som gidder og lage en avatar til meg der det står snaxxor i og har det samme fargene som den jeg har nå? tja... Legger ved en liten "bonus" også Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) for eksempel: http://pabs911.250free.com/profilestuff/cortana02.jpg Edit-am3k: Enormt bilde endret til link Endret 3. september 2005 av am3k Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg skal nå ut en liten tur, så jeg er vel tilbake i denne tråden i morgen. Håper alle er glade og fornøyde, og at denne kvelden blir nok en flott avatar kveld. La inspirasjonen flomme til dere alle! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) En liten cortana inspirert sak til folket (nick kan endres) Endret 3. september 2005 av am3k Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 for eksempel: http://pabs911.250free.com/profilestuff/cortana02.jpg Edit-am3k: Enormt bilde endret til link Hva har den der med Halo og gjøre? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Enda en liten halo2 sak Lager du avatarer til deg selv? Eller er det gratis avatarer til folket? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 for eksempel: http://pabs911.250free.com/profilestuff/cortana02.jpg Edit-am3k: Enormt bilde endret til link Hva har den der med Halo og gjøre? det er en verson av cortana... den mennesklagde digitale AI-funksjonen som ble lagd til "The pillar of autumn"... men som måtte være med master chief vekk fra den og unna covenants... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 gadd noen lage en av den... bare croppe den... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Enda en liten halo2 sak Lager du avatarer til deg selv? Eller er det gratis avatarer til folket? hehe... Free 4 all (med mulig untak av AcolyteGutripper ) Gadd bare ikke skrive "ditt nick" Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Noen som gidder og lage en avatar til meg der det står snaxxor i og har det samme fargene som den jeg har nå? tja... Legger ved en liten "bonus" også Takk am3k! Lar noen andre ta bonusen jeg Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 fin avatar eller? hvorfor skal alle hetse meg nå! får jeg den skal jeg ikke spørre om den mere! Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) fin avatar eller? hvorfor skal alle hetse meg nå! får jeg den skal jeg ikke spørre om den mere! beklager, men jeg føler ikke med deg kødder.. skal mekke, men nu må jeg dessverre stikke.. sorry.. senere i kveld ok? Endret 3. september 2005 av fox88 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Fikk fjernet den svarte stripen øvers.. Skulle det være med nick i avataren? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Enda en liten halo2 sak Lager du avatarer til deg selv? Eller er det gratis avatarer til folket? hehe... Free 4 all (med mulig untak av AcolyteGutripper ) Gadd bare ikke skrive "ditt nick" Du kom ikke med et bedre svar? En liten spøk må du da tåle, du kan ikke akkurat nekte for at du har et bra forbruk av avatarer Her har du forresten et annet forslag mens jeg tar og legger til nicket ditt i den andre, fortsatt free for all btw (nick kan endres) Edit: Slik da, nå får vel lille AcolyteGutripper en glad lørdag han og Edit2: Fortjener den ikke en litt mer definert ramme? Denne fikk meg til og tenke på Øivind Dahle derav babemaster Takk am3k! Lar noen andre ta bonusen jeg Bare hyggelig. Blir vel en kamp om bonusavataren vil jeg tro... Endret 3. september 2005 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg