fargoth Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ny gratis avatar: Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 MIIIN!Neidajegskalikkesprekkeennå! Jeg kan skrive inn initsialene dine i hodeskallen da. A.G ? Dessuten er den du har nå litt gammel, synes du ikke? Edit: weee! Ok jeg bryter... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 MIIIN!Neidajegskalikkesprekkeennå! Jeg kan skrive inn initsialene dine i hodeskallen da. A.G ? Dessuten er den du har nå litt gammel, synes du ikke? Edit: weee! Ok jeg bryter... PWNED Acolyte :!: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvor mange dager holdt du ut aco? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 AcolyteGutripper: Attention Whore Deluxe! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvor mange dager holdt du ut aco? I 1 dag! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvor mange dager holdt du ut aco? I 1 dag! BULLSHIT! Holdt f*** meg ut i 3 dager! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 EDIT: Faen! Spacetasten hengte seg! Heeelt sikkert... Heelt sikkert Joda... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) <== Avatar by fargoth Wee Endret 3. september 2005 av fargoth Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 <== Avatar by fargoth Wee I love you... du lager de beste avatarene! Keep up the good work! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Dæven, AG har enda ikke bytta avatar, ny rekord :O Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Dæven, AG har enda ikke bytta avatar, ny rekord :O Mange har han hatt den siste uka? 20? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Dæven, AG har enda ikke bytta avatar, ny rekord :O sier jeg og! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Dæven, AG har enda ikke bytta avatar, ny rekord :O sier jeg og! Joda, han byttet, men så byttet han tilbake igjen. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Godt nettleseren min lar meg besteme om jeg vil se hver gang du bytter avatar eller ikke Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Dæven, AG har enda ikke bytta avatar, ny rekord :O Mange har han hatt den siste uka? 20? hahaha... 4 takk... men jeg skal komme sterkt tilbakersh! Fargoth Kan du lage noen fine halo 2 avatarer av enten Master Chief eller courtana? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Dæven, AG har enda ikke bytta avatar, ny rekord :O Mange har han hatt den siste uka? 20? hahaha... 4 takk... men jeg skal komme sterkt tilbakersh! Fargoth Kan du lage noen fine halo 2 avatarer av enten Master Chief eller courtana? Var ingen av de forrige Halo avatarene noe å ha på eller? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Dæven, AG har enda ikke bytta avatar, ny rekord :O Mange har han hatt den siste uka? 20? hahaha... 4 takk... men jeg skal komme sterkt tilbakersh! Fargoth Kan du lage noen fine halo 2 avatarer av enten Master Chief eller courtana? Var ingen av de forrige Halo avatarene noe å ha på eller? de var jo til ivers 91... noen med cortana hadde vært fint... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvorfor poster så mange avaterer som ingen har bestillt? Det står jo i første post at man ikke skal det. Kanskje jeg er dum Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Noen Halo 2 inspirerte saker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg