Steina Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kunne noken tenke seg å lage en avatar til meg? Ville gjerne hatt en med noke fra enten pulp fiction eller goodfellas. Quoter meg sjøl, ingen som kan lage en avatr til meg? er da kul den du har nå... Det var din også, men du skiftet fordi Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 er da kul den du har nå... Du sier det bare så du kan ha fargoth for deg selv. Mange av de du har hatt har vært kule de òg. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Wohoo, tar Goodfellas no hvertfall, kanskje eg bytter til Uma etterpå. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 er da kul den du har nå... Du sier det bare så du kan ha fargoth for deg selv. Mange av de du har hatt har vært kule de òg. Går helt fint å la fargoth ta seg av andre... denne avataren skal jeg ha en stund... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 er da kul den du har nå... Du sier det bare så du kan ha fargoth for deg selv. Mange av de du har hatt har vært kule de òg. Går helt fint å la fargoth ta seg av andre... denne avataren skal jeg ha en stund... *Host hark* Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) er da kul den du har nå... Du sier det bare så du kan ha fargoth for deg selv. Mange av de du har hatt har vært kule de òg. Går helt fint å la fargoth ta seg av andre... denne avataren skal jeg ha en stund... *Host hark* SANT! btw kan du lage ny til meg fargoth? Endret 1. september 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jah! Jeg vil bytte avatar. Er litt usikker på hva jeg vil ha (vet at usikkerhet er imot reglene), men en rype (type:fugl) hadde vært dritfett nå i høst. Helst i flukt. På et bilde hvor kun rypa har farger. Det vil jeg ha! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jah! Jeg vil bytte avatar. Er litt usikker på hva jeg vil ha (vet at usikkerhet er imot reglene), men en rype (type:fugl) hadde vært dritfett nå i høst. Helst i flukt. På et bilde hvor kun rypa har farger. Det vil jeg ha! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Jah! Jeg vil bytte avatar. Er litt usikker på hva jeg vil ha (vet at usikkerhet er imot reglene), men en rype (type:fugl) hadde vært dritfett nå i høst. Helst i flukt. På et bilde hvor kun rypa har farger. Det vil jeg ha! Dårlige bilder skyldes mangel på søvn Edit: MYE bedre Endret 1. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
am3k Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Jah! Jeg vil bytte avatar. Er litt usikker på hva jeg vil ha (vet at usikkerhet er imot reglene), men en rype (type:fugl) hadde vært dritfett nå i høst. Helst i flukt. På et bilde hvor kun rypa har farger. Det vil jeg ha! Får vel gjøre noen forsøk: Edit: et par forslag til: Endret 2. september 2005 av am3k Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Du har virkelig skills hvis du klarer å lage de så tidlig på morgenen Lenke til kommentar
am3k Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kunne noken tenke seg å lage en avatar til meg? Ville gjerne hatt en med noke fra enten pulp fiction eller goodfellas. Quoter meg sjøl, ingen som kan lage en avatr til meg? Noen Pulp Fiction forslag Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kunne ikke holde fingrene av fatet måtte "rote" litt Tar den jeg, am3k!! Tusen takk Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 keke! " dager uten ny avatar... Noen som vedder om hvor lenge jeg klarer uten? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg vedder 50øre på at du ikke holder i en uke. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Vedder at du holder i.. 2 uker Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 TomFu vedder (hele) 50øre på at AcolyteGutripper ikke bytter avatar på 1 uke.. 1bud, 2bud..... Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 TomFu vedder (hele) 50øre på at AcolyteGutripper ikke bytter avatar på 1 uke.. 1bud, 2bud..... 1 kr Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) TomFu vedder (hele) 50øre på at AcolyteGutripper ikke bytter avatar på 1 uke.. 1bud, 2bud..... 1 kr 1kr er budd fra herren med en blå m4(a1) 1bud, 2bud..... Endret 2. september 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg