Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Noen som vil ha en spretten kropp som avatar? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Noen som vil ha en spretten kropp som avatar? Hvem sin kropp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Noen som vil ha en spretten kropp som avatar? Hvem sin kropp? Hennes. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kunne noen lagd avatar av denne?Vil gjerne fokusere på fjeset hans. Og det skal stå MacCy under Er det meningen at jeg skal beholde grønnskjæret i bildet, eller skal fargene justeres? Uansett her er to versjoner, med en standar tekst kun for å illustrere plaseringen av den og bildet. Den til venstre var flott, men kunne du fikset sånn at MacCy sto under? Samme skrift og farge Bra jobba Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Likte den til høyre jeg... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Den til venstre var flott, men kunne du fikset sånn at MacCy sto under? Samme skrift og farge Bra jobba Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg anbefaler en stroke/drop shadow der, fargoth. Det er ikke så lett å lese at det står MacCy der. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg anbefaler en stroke/drop shadow der, fargoth. Det er ikke så lett å lese at det står MacCy der. Jeg vet, men MacCy ville ha samme skrift og samme farge. Jeg kan selvfølgelig legge på noen effekter for å fremheve teksten, hvis MacCy ønsker det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 You the man fargoth. Mulig å få endra litt på bakgrunnsfargen på avataren min? er litt ensomt med hvitt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 You the man fargoth. Mulig å få endra litt på bakgrunnsfargen på avataren min? er litt ensomt med hvitt. Klart det, noen spesiell farge eller bakgrunn du kunne tenkt deg? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Noen som vil ha en spretten kropp som avatar? Hvem sin kropp? Hennes. "joink" tar den jeg om det er i orden... Drømmedama Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Egentlig ikke sikker. om du gidder, kunne du kommi med noen eksempler ? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Egentlig ikke sikker. om du gidder, kunne du kommi med noen eksempler ? Jeg kan gjøre et forsøk. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Har testet ut litt forsjellig her: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Tusen takk fargoth Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kunne ikke holde fingrene av fatet måtte "rote" litt Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kunne noken tenke seg å lage en avatar til meg? Ville gjerne hatt en med noke fra enten pulp fiction eller goodfellas. Quoter meg sjøl, ingen som kan lage en avatr til meg? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kunne noken tenke seg å lage en avatar til meg? Ville gjerne hatt en med noke fra enten pulp fiction eller goodfellas. Quoter meg sjøl, ingen som kan lage en avatr til meg? Raskt forsøk: Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kunne noken tenke seg å lage en avatar til meg? Ville gjerne hatt en med noke fra enten pulp fiction eller goodfellas. Quoter meg sjøl, ingen som kan lage en avatr til meg? er da kul den du har nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg