Shikaru Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Oh. Metalgear Solid. det er si fett ^_^ Har i oppgave på skolen å tegne Hideo Kojima. er sånn prikketegning Eksempel på prikketegning her. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Gohan eller noen andre? kan dere lage en tøff avatar til meg? Samme hva som er "inni" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kan ikke si jeg er no flink på å lage avatarer får vel la den jobben gå over til Fargoth eller Steina. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kan ikke si jeg er no flink på å lage avatarer får vel la den jobben gå over til Fargoth eller Steina. Fargoth eller Steina, dere er snille viss dere lager avatar til meg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kan ikke si jeg er no flink på å lage avatarer får vel la den jobben gå over til Fargoth eller Steina. Fargoth eller Steina, dere er snille viss dere lager avatar til meg Jeg kan gjerne gjøre et forsøk. Du vil ikke ha en halo avatar altså? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg kan gjerne gjøre et forsøk. Du vil ikke ha en halo avatar altså? nei, er ikke akkurat en halo fan,,, Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Gohan eller noen andre? kan dere lage en tøff avatar til meg? Samme hva som er "inni" Reprise: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Fargoth eller Steina, dere er snille viss dere lager avatar til meg BTW. Steina, du er best Jeg er helt tom for idè'er, men jeg skal se om jeg får til noe.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Her snakker vi total idètørk! Jeg mangler inspirasjon, kreativitet og gode emner å jobbe med. Her kommer uansett en gammel og en ny Calvin and Hobbes avatar: Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 [..bla bla bla..] Har i oppgave på skolen å tegne Hideo Kojima. er sånn prikketegning Eksempel på prikketegning her. hva slags skole går du på? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Tegning form og farge. GK på Lørenskog. Edit: det er min hånd jeg prikka Endret 31. august 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) @ Litejk: Det eneste jeg kunne finne på, var katte avatarer, pga signaturen din Vanlig \ Effekt \ Mørk Edit: Krøll i rekka Endret 31. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Steina kan du lage en til meg....bare en enkel en utav et bilde....Nå har jeg lest alle sidene her og du er den eneste som virkelig kan lage avatar.Fargoth og alle de andre lager jo bare bull. skal være en avatar uten tull og ikke noe jævla bilde av Fargoth Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Lurer på om jeg skal bytte, snart. Noen innspill ang. bytte? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Bah, Fargoth pwns, am3k pwns! Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 til deg Share the pain siden du oppfører deg som en ape Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Steina kan du lage en til meg....bare en enkel en utav et bilde....Nå har jeg lest alle sidene her og du er den eneste som virkelig kan lage avatar.Fargoth og alle de andre lager jo bare bull. skal være en avatar uten tull og ikke noe jævla bilde av Fargoth No problemo Vanlig: Uten nick, og med effekt: Denne tok jeg med bare fordi at den var litt stilig Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Den siste var fet, men likte ikke det at den var så mørk.... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 til deg Share the pain siden du oppfører deg som en ape Krangle? Tough shot. Du kan få: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg