834HF42F242 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Test: Edit: Så hersens dårligere det blir her... Endret 31. august 2005 av anth Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Får se hvor lenge du klarer å holde kjeft nå da... neeei... vil ha en litt kulere positur! Uhh, "kulere positur"? I den du har som avatar nå ser det jo ut som han driver og danser!! De over var jo mange ganger "kulere". Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Får se hvor lenge du klarer å holde kjeft nå da... neeei... vil ha en litt kulere positur! Uhh, "kulere positur"? I den du har som avatar nå ser det jo ut som han driver og danser!! De over var jo mange ganger "kulere". wtf er det du snakker om? Han sitter på huk din dott! Fargoth kom tilbakersh! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Høres ut som du er utakknemlig for de avaterene som blir tilbudt deg Acolyte? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Neida de er fine de... jeg... ekke vant med avatarer som ikke er så gode som fargoth sine... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Neida de er fine de... jeg... ekke vant med avatarer som ikke er så gode som fargoth sine... Rivers sine avatarer er like så fine som fargoth sine.. kanskje finere også.. Du er bare bortsjemt! Endret 31. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Neida de er fine de... jeg... ekke vant med avatarer som ikke er så gode som fargoth sine... Rivers sine avatarer er like så fine som fargoth sine.. kanskje finere også.. Du er bare bortsjemt! fargoth sine er bedre... Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 folk som deg gidder jeg ikke mekker for! derfor har jeg ikke lagt noe i siste Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kan noen please lage en avatar til meg??? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Kan noen please lage en avatar til meg??? ønsker/krav? plukk ut et bilde fra eks google som du vil at vi skal mekke på! Endret 31. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kan noen please lage en avatar til meg??? Hvis du sier hva du vil ha! Farge osv. Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kan noen please lage en avatar til meg??? ønsker/krav? plukk ut et bilde fra eks google som du vil at vi skal mekke på! hvis du kunne gjort noe kult med dette bilde så hadde det vært kult... bare du tar bort det s117 greiene. velg farger på skrift og sånt selv. hvis du kan få bildet skarpere så hadde det vært konge Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 hva med å legge inn ivers 56 på denne: Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kan noen please lage en avatar til meg??? Men hvis du vil ha ny ikke bare si: "Jeg skal ha ny avatar, kan noen mekke en eller"Det får vi ikke særlig mye nyttig ut av . Skriv litt om hva du ønsker din nye avatar skal ha hva du liker osv. Skal det være et bilde eller en tegning? Skal det være mest rødt eller blått? Vil du ha noe lignende som f.eks #Nick# sin? Skal nicket ditt stå i den? Prøv å besvar sånne spørsmål, når du spør. Vi overser alle forespørsler som ikke inneholder en pekepinn til hva du skal ha ny Husk det nå da Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 hva med å legge inn ivers 56 på denne: vil helst ha det jeg kaller meg her Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 hva med å legge inn ivers 56 på denne: Da er det jo lettere å bruke den andre eventuelt finne en annen med bakgrunn, fordi det blir så stygt hvis du tar bort skriften. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 hva med å legge inn ivers 56 på denne: vil helst ha det jeg kaller meg her mente jo å bytte ut acolyte med ivers_91 da Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kan noen please lage en avatar til meg??? Men hvis du vil ha ny ikke bare si: "Jeg skal ha ny avatar, kan noen mekke en eller"Det får vi ikke særlig mye nyttig ut av . Skriv litt om hva du ønsker din nye avatar skal ha hva du liker osv. Skal det være et bilde eller en tegning? Skal det være mest rødt eller blått? Vil du ha noe lignende som f.eks #Nick# sin? Skal nicket ditt stå i den? Prøv å besvar sånne spørsmål, når du spør. Vi overser alle forespørsler som ikke inneholder en pekepinn til hva du skal ha ny Husk det nå da den er grei men jeg har sagt litt om hva jeg vil ha og jeg har valgt et bilde Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ser det, men det kan være en pekepinne til flere brukere. Den var ikke direkte rettet mot deg. Hvis du ikke har noen innvendinger mot at jeg skrev det? Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ser det, men det kan være en pekepinne til flere brukere. Den var ikke direkte rettet mot deg. Hvis du ikke har noen innvendinger mot at jeg skrev det? neida... den jeg missforstod er greit. jeg missforstod deg bare litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg