Jokko88 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Det gikk fort! Skal jeg laste avataren opp på forumet sine servere eller kan jeg bare bruke dem fra stedet de er nå? Endret 28. august 2005 av Jokko88 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Vi andre må være rask før eksperten kjem. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Jeg er her. Takker for den siste der. Jeg synes den så best ut på grunn av oppløsningen som må være på dette forumet... Tusen takk! Jeg fikk ikke til å laste opp bildet, men linket heller til det siste bildet. Vil det bli fjernet når imageshack fjerner bildet fra sin server? Endret 28. august 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det gikk fort! Skal jeg laste avataren opp på forumet sine servere eller kan jeg bare bruke dem fra stedet de er nå? Begge to funker. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Begge alternativer funker, men last avatren opp til forumet du. Forumserveren er sikkert litt raskere. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 "Why am I not amazed" = Det var ingen overraskelse! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 "Why am I not amazed" = Det var ingen overraskelse! Vi kan engelsk.... Men jeg/vi forstår fortsatt ikke hva du mente hva er du ikke overasket over? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Vi kan engelsk....Men jeg/vi forstår fortsatt ikke hva du mente hva er du ikke overasket over? Han ble ikke overrasket over at fargoth var her. Endret 28. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Her kommer en litt kul avatar... Beregnet på meg og alle som har nick som begynner på "A" Men, hvordan får jeg bakgrunnen til å bli gjennomsiktig? får det ikke til... Takker for kommende hjelp og kritikk/ros EDIT: Kvaliteten er dårlig grunnet GIF, skal se hvor mye plass den tar i JPG EDIT 2: Her kommer JPG versjonen, 5.941Kb. Det er jo akkurat under hva som er lov EIT 3: Fikk vekk bakgrunnen trur jeg. Hva synest dere om den nå: Endret 28. august 2005 av askogli Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Hei å hå! Kan noen prøve å få ut no kult no av disse bildene? eks "ManOwar has been here" osvosv helst no "man0war" eller "Scotty" og/eller: Endret 28. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Noen som har lyst til å lage en ny avatar til meg? Gjerne en som inneholder enten et turntable eller en DJ in action Fint å fått med "Feh" på den også Endret 28. august 2005 av Feh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Kan noen lage en avatar av dette? (med nick hvis det er mulig .. ? ) Endret 28. august 2005 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Tusen takk for denne Fargoth... Men hadde det vært mulig med en M for Morten der? Jeg vet ikke om det vil forandre bildets struktur. Det er bare en idé... Kanskje bare en liten M som er "implentert i det blå feltet nede i høyre hjørne? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Til Fargoth: hvilket program bruker du til å "editere" bildene? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Til Fargoth: hvilket program bruker du til å "editere" bildene? Jeg bruker Photoshop til bilderedigering. Tusen takk for denne Fargoth... Men hadde det vært mulig med en M for Morten der? Jeg vet ikke om det vil forandre bildets struktur. Det er bare en idé... Kanskje bare en liten M som er "implentert i det blå feltet nede i høyre hjørne? Det kan ordnes ja. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Tusen takk for denne Fargoth... Men hadde det vært mulig med en M for Morten der? Jeg vet ikke om det vil forandre bildets struktur. Det er bare en idé... Kanskje bare en liten M som er "implentert i det blå feltet nede i høyre hjørne? Da har jeg noen forslag til en "M" i nedre høyre hjørne. Font/effekter/tekst/farge/plasering/størrelse kan justeres og endres etter behov. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Omgnyavatarigjen! Jeg tar helt av. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Kan noen lage en avatar av dette? (med nick hvis det er mulig .. ? ) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 De fargene var sabla fine Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Tusen takk for denne Fargoth... Men hadde det vært mulig med en M for Morten der? Jeg vet ikke om det vil forandre bildets struktur. Det er bare en idé... Kanskje bare en liten M som er "implentert i det blå feltet nede i høyre hjørne? Da har jeg noen forslag til en "M" i nedre høyre hjørne. Font/effekter/tekst/farge/plasering/størrelse kan justeres og endres etter behov. Akkurat slik ja. Likte den første og den andre best... Har du flere typer fonter? Du er ihvertfall flink! Endret 28. august 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg