Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er her. :p

test3si.gif  test28mn.jpg  test36yn.gif  test45uj.jpg  test56wh.jpg  test64mk.jpg  test76to.jpg

Takker for den siste der. Jeg synes den så best ut på grunn av oppløsningen som må være på dette forumet...

Tusen takk! :yes:

Jeg fikk ikke til å laste opp bildet, men linket heller til det siste bildet. Vil det bli fjernet når imageshack fjerner bildet fra sin server?

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Her kommer en litt kul avatar... Beregnet på meg og alle som har nick som begynner på "A" ;)

Men, hvordan får jeg bakgrunnen til å bli gjennomsiktig? får det ikke til... :no:

Takker for kommende hjelp og kritikk/ros :thumbup:

EDIT: Kvaliteten er dårlig grunnet GIF, skal se hvor mye plass den tar i JPG

EDIT 2: Her kommer JPG versjonen, 5.941Kb. Det er jo akkurat under hva som er lov :D

EIT 3: Fikk vekk bakgrunnen trur jeg. Hva synest dere om den nå:

Endret av askogli
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Kan noen lage en avatar av dette?

(med nick hvis det er mulig .. ? )

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

test76to.jpg

Tusen takk for denne Fargoth... Men hadde det vært mulig med en M for Morten der? Jeg vet ikke om det vil forandre bildets struktur. Det er bare en idé... Kanskje bare en liten M som er "implentert i det blå feltet nede i høyre hjørne?

Lenke til kommentar
Til Fargoth: hvilket program bruker du til å "editere" bildene?

Jeg bruker Photoshop til bilderedigering.

test76to.jpg

Tusen takk for denne Fargoth... Men hadde det vært mulig med en M for Morten der? Jeg vet ikke om det vil forandre bildets struktur. Det er bare en idé... Kanskje bare en liten M som er "implentert i det blå feltet nede i høyre hjørne?

Det kan ordnes ja. :)

Lenke til kommentar

Da har jeg noen forslag til en "M" i nedre høyre hjørne.

Font/effekter/tekst/farge/plasering/størrelse kan justeres og endres etter behov.

saxm15gk.jpgsaxm29ki.jpgsaxm30mh.jpgsaxm48wu.jpgsaxm50js.jpg

Lenke til kommentar

Da har jeg noen forslag til en "M" i nedre høyre hjørne.

Font/effekter/tekst/farge/plasering/størrelse kan justeres og endres etter behov.

saxm15gk.jpgsaxm29ki.jpgsaxm30mh.jpgsaxm48wu.jpgsaxm50js.jpg

Akkurat slik ja. Likte den første og den andre best... Har du flere typer fonter? Du er ihvertfall flink! :thumbup:

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...