Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!

TSP

Anbefalte innlegg

vil jeg også kommentere bruken av "gratis" avatarer. Jeg har problemer med og se nytteverdien av disse da (desverre?) få av disse blir benyttet av brukerene. La oss holde oss til og hjelpe de som spør etter hjelp.

Jo flere "gratis avatarer", jo flinker blir man.. Jeg synes de er gøy og lage, også er det god trening ;)

Men setter selvfølgelig ønskene fremst i rekken :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å nei du, har jeg lyst til å lage en avatar som er så visuelt vakker at en ikke kan unngå reisning, får jeg det til, men vil som sagt ha noe enkelt, og liker i utgangspunket ikke å bytte i hytt og pine...

edit: Du kan være 100% sikker på at jeg aldri ville ta et tips på et forum som en kommando ;)

Endret av ADT
Lenke til kommentar
Du kan gjerne lage så mange gratisavatarer du bare vil, men du skal få en god jobb med og overbevise meg om hva de har i denne tråden og gjøre da den ikke er ment som et forslag til noen.

Denne tråden er etter hva TSP skriver, ment som en tråd hvor fok kan få nye avatarer, gi tips, eller spørre hva andre syns om deres nåværende avatar.

Hvis tråden utelukkende skal brukes til dette og ingenting annet, vil tråden etter min mening bli ganske tom.

Hvor skal man da lære nye ting, få inspirasjon, eller rett og slett få testet ut noe nytt?

Etterhvert som denne tråden har tatt av, har det blitt et mangfold av kreative sjeler som har stått på og laget avatarer, både til eget bruk, men også til andres.

Hvis det ikke skal være lov til å poste egne avatarer til fritt bruk, men kun til de som gir konkret utrykk for hva de vil ha, vil den enkelte bli begrenset av sin egen kreativitet.

Ofte har en person ønsket seg en spesifikk avatar, men valgt en annen fordi han/hun synes de andre forslagene var bedre.

Selve poenget med å poste avatarer som er til fritt bruk for dem som vil ha, er jo å kunne glede dem med en uforventet og nylaget avatar.

Om en person ikke vil ha den har den alikevel blitt tenkt ut og skapt av en kreativ sjel.

Denne prosessen gjør at alle som lager avatarer tilegner seg erfaring, noe som resulterer i bedre avatarer og høyere kvalitet.

Er det virkelig nødvendig å lage en ny tråd for å kunne formidle nye avatarer til gratis bruk?

Edit: Leif

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Jeg er på ingen måte overbevist av den grunn siden for få av disse "gratis" avatarene blir brukt. Er du ute etter og lære bruk av photoshop, få treningen eller hva det nå skal være har vi kategorier som t.d. Visuell kreativitet hvor du kan få utfoldet deg. At denne tråden til tider skal oversvømmes med avatarer som ikke er ment for noen spes. bruker har jeg vanskelig for og se nytteverdien av.

Lenke til kommentar

Am3k: Jeg må se meg mer enig med fargoth i denne saken. MEN enkelte av disse gratis avatarene jeg har sett, har jeg kanskje ikke sett nytten av.

En av de fine tingene med disse "gratis -avatarene" er at tråden holder seg aktiv. Og ikke synker i dypet av tråder. Det kunne dog løst seg ved en sticky, men jeg tviler på at denne tråden vil få det.

Som fargoth sier i avsnitt 3, har jeg samme mening. Det er nemlig mange som leser denne tråden så vidt jeg har fått med meg. flere ganger om dagen. Og jeg tror dette har mye med at de kanskje ser etter fine motiver som kan bli en avatar med nick i. Og mang en gang har jeg sett noen komme sprettende inn med et innlegg. Jeg tar det motivet/bilde/gratisavataren der til ********! Kan du forresten putte nicket mitt i det?

Dette er også den perfekte "plattform" å prøve seg på. Da den kategorien du nevnte Am3k er litt mer "proff -kategori". Og det er jo ikke mange av brukerne som har spurt etter avatarer, som holder til i den kategorien, eller kanskje ikke vet om den!

Mange personer tror jeg bare leter etter gode gratis-avatarer de vil bruke.

Jeg vil ikke forby, brukerne av denne tråden (som trådstarter) og poste "gratis"avatarer. Men hvis det blir postet flere innlegg av samme person etter hverandre, med gratisavatarer, som er vedlagt. Vil jeg be Am3k eller annen moderator slette de. Et innlegg med en avatar vedlagt går greit, men overdriving av "vedlagt -funksjonen" vil jeg be mods slå ned på. Bruk IMG -tags.

TSP :)

Lenke til kommentar
Er det noen som vil hjelpe en gammel stakkar med en ny avatar?

Skulle så gjerne hatt en avatar av Cutthroat Bill fra Monkey Island3.

Kan ikke gjøre det selv da jeg ikke ken redigere på denne pc'n  :cry:

har du et bilde av han ?

er ikkje sikker på korleis han ser ut :p

Det er den lille skalla fyren i Pirat Barbershop(eller hva det nå er), han sitter mer eller mindre med ryggen til, og når du spør etter navnet sier han først:

Cutthroat Bill: "Bill"

Guybrush Threepwood: "That's your pirat name? Bill?!

Cutthroat Bill: "Cutthroat Bill".(drar fram et blodig håndkle)

Guybrush Threepwood: "Ooohhh...." :!:

Lenke til kommentar
Hvilken bakgrunsfarge skal ha?

Jeg tenkte å prøve den uten bakrunns farge først, men så kom det melding om at den er for stor, kan du fikse det?

Vet du hva? Jeg tror jeg tar den bar :)

Edit: Det ser ut som det funket allikevel... rart :hmm:

Hvis du vil så kan du jo se om det er andre bilder av Bill i andre situasjoner.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...