Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er den, steina.

Kan lage en med skygge, hvis det er ønskelig.

hmm? Hva skal jeg med den? :p

Trodde at du ville ha den bryteren jeg, eller misforstod jeg helt?

Du gjorde vel det :p

Les innlegget med det bildet en gang til ;)

Jeg fikk fargoth til å få bryteren på ON som du sikkert ser..

Rebus'en skal bli slik Tonio sa :)

Lenke til kommentar
Er det ikke snart på tide med en liten "høst-konkurranse" om hvem som har forumets stiligste avatar? Vi må få den unnagjort før avstemmingen om fineste jule-avatar... :cool:

Det oppfordrer bare folk til å skifte avatar :p

Det vil vi ikke ha noe av ;) Ikke sant, Acolyte?

Lenke til kommentar
Er det ikke snart på tide med en liten "høst-konkurranse" om hvem som har forumets stiligste avatar? Vi må få den unnagjort før avstemmingen om fineste jule-avatar...  :cool:

Det oppfordrer bare folk til å skifte avatar :p

Det vil vi ikke ha noe av ;) Ikke sant, Acolyte?

Jeg skal stille med Den blå greia som du kaller den..

EDIT: :p

Endret av AcolyteGutripper
Lenke til kommentar
Hvordan blir man kandidat i den konkurransen?

De hadde vært fint om en eller annen kunne laget tråden, og limt inn avataren (i numerert liste) til alle som er med, i startinnlegget.

Må nesten vente på Moderator.. Eneste dem som kan lage Poll ;)

Så hold oss til Topic nå da.

Lenke til kommentar

Kan ikke se at dette skulle bli noe problem, men det får bli i en egen tråd, TSP har sikkert ikke noe imot og legge inn en link i første posten ;)

Etter en nominasjonsrunde, la oss over helgen? Får vi gå gjennom de som er nominert og sette opp en poll.

Edit:

Når jeg først går inn med en melding som moderator her, vil jeg også kommentere bruken av "gratis" avatarer. Jeg har problemer med og se nytteverdien av disse da (desverre?) få av disse blir benyttet av brukerene. La oss holde oss til og hjelpe de som spør etter hjelp. Jeg benytter også anledningen til og minne om at de som ønsker ny avatar også må komme med en beskrivelse av hva de ønsker. Dette kommer også frem i første innlegget i tråden.

Men hvis du vil ha ny ikke bare si: "Jeg skal ha ny avatar, kan noen mekke en eller"

Det får vi ikke særlig mye nyttig ut av :no: .

Skriv litt om hva du ønsker din nye avatar skal ha hva du liker osv.

Skal det være et bilde eller en tegning? Skal det være mest rødt eller blått?

Vil du ha noe lignende som f.eks #Nick# sin? Skal nicket ditt stå i den?

Prøv å besvar sånne spørsmål, når du spør.

Vi overser alle forespørsler som ikke inneholder en pekepinn til hva du skal ha :yes:

Endret av am3k
Lenke til kommentar

Jeg kan lage tråden! Det blir jo kanskje det beste så blir det liksom en tråd laget i samarbeid med denne :grin: .

Men tror ikke jeg lager før i morra da... Kan selvfølgelig mekke en rask tråd nå da, men...

TSP

Lenke til kommentar
Er det ikke snart på tide med en liten "høst-konkurranse" om hvem som har forumets stiligste avatar? Vi må få den unnagjort før avstemmingen om fineste jule-avatar... :cool:

Helt enig, jeg har faktisk tenkt på å få til dette. Skal jeg lage en nominasjonstråd?

Lenke til kommentar

Jeg melder meg herved som kanditat...

Litt om avataren min:

1: Fargevalget er ikke tilfeldig. Kombinasjonen rød, grønn og orange i den kontrasten er ikke så vanlig å se i avatarene her, og derfor håper jeg å bli lettere gjenkjent rundt om kring på forumet.

2: Et ansikt i avataren gjør det enklere for andre å forholde seg til brukeren, og siden musikk er min lidenskap, er det ikke tilfeldig at Alice Cooper er avbildet.

3: Avataren er tatt fra et albumcover, og bildet er manipulert, beskjært, fargefiltrert, forminsket og komprimert til jpg-format med høyest mulig oppløsning i forhold til begrensningene som er satt av hardware.no.

4: Jeg velger å tro at den skiller seg ut fra de andre...

Lenke til kommentar
Er det ikke snart på tide med en liten "høst-konkurranse" om hvem som har forumets stiligste avatar? Vi må få den unnagjort før avstemmingen om fineste jule-avatar...  :cool:

Helt enig, jeg har faktisk tenkt på å få til dette. Skal jeg lage en nominasjonstråd?

Lag det. Har ikke såå fet avatar for tiden, men jeg liker den. Koslig..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...