fargoth Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg kunne tenkt å laste opp alle avatarene jeg har laget her i denne tråden, men jeg vet ikke som jeg burde vente? Noen som har interesse av det forresten? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg kunne tenkt å laste opp alle avatarene jeg har laget her i denne tråden, men jeg vet ikke som jeg burde vente?Noen som har interesse av det forresten? Nope Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg kunne tenkt å laste opp alle avatarene jeg har laget her i denne tråden, men jeg vet ikke som jeg burde vente?Noen som har interesse av det forresten? Nope ok. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg kunne tenkt å laste opp alle avatarene jeg har laget her i denne tråden, men jeg vet ikke som jeg burde vente?Noen som har interesse av det forresten? Nope ok. Er det lov å ha så mange bilder på en plass tro? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er det lov å ha så mange bilder på en plass tro? Jeg laster opp på egen server, og bruker en relativt stor haug med tags. Sett at noen i det heletatt ønsker det.. =) Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er det lov å ha så mange bilder på en plass tro? Jeg laster opp på egen server, og bruker en relativt stor haug med tags. Sett at noen i det heletatt ønsker det.. =) Hadde vært litt kult å se alle du har laget da... kanskje jeg er interessert? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Er det lov å ha så mange bilder på en plass tro? Jeg laster opp på egen server, og bruker en relativt stor haug med tags. Sett at noen i det heletatt ønsker det.. =) Hadde vært litt kult å se alle du har laget da... kanskje jeg er interessert? Nope Om du, fargoth, skal poste noe, så post bare de første avatarene du laget Er jo bare å blad bakover i tråden for å se hva du har laget, men når var din første post i tråden da? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Stakkars fargoth da! Skal ha sitte å kopiere å lime inn flere tusen URL's og IMG-tags han da? Blir sittende i noen timer da ja Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jada, vi vet at du ikke vil bli danket ut, men jeg vil se de. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Stakkars fargoth da!Skal ha sitte å kopiere å lime inn flere tusen URL's og IMG-tags han da? Blir sittende i noen timer da ja Det er ingen problem. Tar bare noen minutter å lage IMG-tags til bildene. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Og, post nå da så slipper vi mere diskusjon og off topic.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jaok, da vet jeg det. Skal laste opp bildene om en stund, i mellomtiden kan alt gå som det pleier. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Rebus! og ja, jeg kjeder meg litt Edit: Lurte fargoth til å redigere den bryteren til ON istedenfor Off da slik som jeg fant den Endret 24. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Tiden går mens vi venter på fargoth! *Flink* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Var tøft Steina Fargoth= Far to Goth Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hehe stilig steina. Jeg jobber med saken, men jeg har mye å gjøre så det kan ta sin tid. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Her er den, steina. Kan lage en med skygge, hvis det er ønskelig. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Her er den, steina. Kan lage en med skygge, hvis det er ønskelig. hmm? Hva skal jeg med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg