The Norwegian Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Her. behold den noen dager da.... hvis du vil ha den..Opps glømte å gjøre den til 80x80.. vent litt åååh... Jeg mente jo et av de bildene ovenfor... men bare glem det da... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Skal finne noe bedre.... Hva har skjedd nå da? Når jeg skal putte inn tekst i PS så blir først hele bildet rødt og jeg kan ikke gå innpå teksten etter jeg er ferdig med den... Hmm. Hadde det problemet før, men det forsvant... Noen ideer? Endret 22. august 2005 av askogli Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kom i avatar-mood jeg nå... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Du burde bruke nummer to, den tredje var ikke noe fin og den første er vel den du hadde før? Fint å ikke ha helt likt hele tiden også. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ta nummer 3, der har du ikke ringer under øynene. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Spør igjen! Hva har skjedd i PS. Når jeg skal skrive noe inne i et bilde så blir hele bildet rødt mens jeg skriver... Så kan jeg ikke fikse teksten etterpå... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Spør igjen! Hva har skjedd i PS. Når jeg skal skrive noe inne i et bilde så blir hele bildet rødt mens jeg skriver... Så kan jeg ikke fikse teksten etterpå... Høres ut som du har på noen form for maske. Antakeligvis kan du male på den med enten hvit eller sort og det blir borte der du maler. Ta en titt i layers-paletten og prøv å ta det av. Denne skal bort: (Tror jeg da...) Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Teksten kommer ikke opp på Layers engang... Forbanna prøve-versjon Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 trenger litt kritikk til min nye avatar!? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Var bra den, prøv å få en lysere farge på nicket ditt! Ed1t: Var litt for kritisk! Endret 22. august 2005 av Birger_Nord Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Spør igjen! Hva har skjedd i PS. Når jeg skal skrive noe inne i et bilde så blir hele bildet rødt mens jeg skriver... Så kan jeg ikke fikse teksten etterpå... Image --> Mode --> RGB Color Edit: Leif Endret 22. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 trenger litt kritikk til min nye avatar!? 2x for stor.. Men ellers kul Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jeg er jo kjent for min Lyn Gordon-avatar, og den skal jeg beholde. Muligens jeg endrer bakgrunn etterhvert. Men akkurat nå er det jo valg, og i den anledning kommer min utfordring til dere som har litt skills i Photoshop, evt. tilgang på morphing-programvare etc. Kan dere "merge" DETTE: med DETTE: ?? Jeg tenkte da på kun å bytte ut tanngarden. Jeg lover å bytte tilbake til Flash (Lyn) når valget er vel overstått. Anyone up to it? -HilRam Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Spør igjen! Hva har skjedd i PS. Når jeg skal skrive noe inne i et bilde så blir hele bildet rødt mens jeg skriver... Så kan jeg ikke fikse teksten etterpå... Image --> Mode --> RGB Color Edit: Leif tusen takk Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Her. behold den noen dager da.... hvis du vil ha den..Opps glømte å gjøre den til 80x80.. vent litt åååh... Jeg mente jo et av de bildene ovenfor... men bare glem det da... Kjedet meg så jeg fikset en avatar med temaet HALO til deg... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Ikke for å virke negativ, men denne halvorsen manipuleringen gjør seg best i denne tråden. Endret 22. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Trodde han skulle ha det som avatar jeg. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Helt riktig, Tonio! Jeg skal ha det som avatar. (Så det må selvfølgelig resizes også...) EDIT: @Tonickup: KONGE! *skynde seg å lagre for å gjøre om til avatar* Endret 22. august 2005 av hilram Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Noen som vet om det går ann å "idetifisere" tekst i et bilde og skifte teksten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg