flodhest Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Hvor mange avatarer har du laga nå da fargoth? Har du slått meg? Det vet jeg ikke, men jeg tror nok det er over 200. Niiice. Keep'em comin. Endret 21. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) fargoth, hvor(dan) fant du det bmw merket? Jeg fant bare det jeg postet jeg Google søk Endret 21. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Fargoth. Kan du si meg navnet på et gratis hjemmesideprogram? Har ingen på datta'n nå Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 fargoth, hvor(dan) fant du det bmw merket? Jeg fant bare det jeg postet jeg Google søk Edit: Flodhest, lyst å rette opp den sjenerende leifen i inlegget mitt, som du quotet? =) LOGO var det magiske ordet ja Søkte på BMW merke jeg Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Dagens siste fra meg... (tror jeg) Lenke til kommentar
Welve88 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Dagens siste fra meg... (tror jeg) ohh... det BMW bildet var digg... Tror jeg bytter til det Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Huff.. skolen begynner på i morgen.. Så jeg laget noen skumle avatarer Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Fargoth. Kan du si meg navnet på et gratis hjemmesideprogram? Har ingen på datta'n nå Notisblokk. Jeg har hørt at DreamViewer er en god wysiwyg editor, men jeg har ikke prøvd denne selv. FrontPage er også greit for folk som ikke vil kode selv, men resultatet blir somregel deretter. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Er ganske førnøyd med den nye avataren min...! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Er ganske førnøyd med den nye avataren min...! Litt dårlig kvalitet.. Er jo tross alt lagret i JPG Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Er ganske førnøyd med den nye avataren min...! Den var tøff, men som det allerede er påpekt ser det ut som om den er blitt utsatt for litt aggressiv komprimering. Hvis du har en ukomprimert versjon skal det nok kunne gå an å få et litt bedre resultat. Endret 21. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Slutt å klage på .jpg, noobs! Dere som ikke klarer å fikse det skikkelig. Omtrent alle mine avatarer har vært i jpg, og det har ikke blitt utydelig\dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Slutt å klage på .jpg, noobs! Dere som ikke klarer å fikse det skikkelig. Omtrent alle mine avatarer har vært i jpg, og det har ikke blitt utydelig\dårlig kvalitet. Det er aldri bildetypen det er noe feil med, det er personen som bruker den. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det er aldri bildetypen det er noe feil med, det er personen som bruker den. Bruk det 6kB-grensen er god for, legg dere opp mot 6kB i save for web. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Slutt å klage på .jpg, noobs! Dere som ikke klarer å fikse det skikkelig. Omtrent alle mine avatarer har vært i jpg, og det har ikke blitt utydelig\dårlig kvalitet. Hver eneste av dine avatarer har vært dårlig. Sorry Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Slutt å klage på .jpg, noobs! Dere som ikke klarer å fikse det skikkelig. Omtrent alle mine avatarer har vært i jpg, og det har ikke blitt utydelig\dårlig kvalitet. Hver eneste av dine avatarer har vært dårlig. Sorry Ikke rent kvalitetsmessig når vi snakker om komprimering i henhold til filformat. Selve innholdet i avatarene er en annen sak. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hva med å bruke .gif? Da får man jo animasjon også. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Hva med å bruke .gif? Da får man jo animasjon også. animasjon er bitz! er ikke lov Edit: bruker .gif på transparent stuff Endret 21. august 2005 av diversity Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hver eneste av dine avatarer har vært dårlig. Sorry Hey, you! De har eid. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i ett bilde av Action Hank fra Dexters Lab på Cartoon Network? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg