The Norwegian Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hv4 m3d d33nn3? Æhhhh!!!! Get laid!! Dette er et norsk snakkende forum... Unnskyld meg, men jeg blir sjuk av det språket der altså Var sikker en morsomhet det han sa der, men jeg klarer ikke det språket der.. unnskyld altså... :!: Det er pga. Acolyte's signatur at jeg skjønte hva disse kryptiske meldingene var for noe... Men enda verre... jeg kan lese det krusedull alfabetet i Futurama Kan jeg og! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Men jeg trur det er nok Off-Topic her nå. Jeg har lyst til å lage en avatar, men vet ikke av hva... Noen ideer? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hvis jeg bare kunne forminska størrelsen på filen Gadd ikke edite. Den er ment for et annet forum. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Greit Aco, jeg har da prøvd meg på en liten en. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Legg inn Acolyte på en av disse da! De var søte! Helst den første eller siste! Jeg har vanskeligheter med å finne en plass der det faktisk er plass til et navn. Hva mener du? Er jo massevis med plass... Hvis man bare skriver smått nok Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Greit Aco, jeg har da prøvd meg på en liten en. i love you! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) i love you! Det gjør vi alle Endret 21. august 2005 av askogli Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hvis jeg bare kunne forminska størrelsen på filen Den var kul, men ble strengt tatt mye bedre slik: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 AcolyteGutripper: Den du hadde før var jo 1000x tøffere Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hvis jeg bare kunne forminska størrelsen på filen Den var kul, men ble strengt tatt mye bedre slik: Hadde det gått an å få skvist mitt navn inn der? Fin til hjemmesiden min. En liten reklame for Gohan Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Hvis jeg bare kunne forminska størrelsen på filen http://www.home.no/mangadbz/Animasjoner/avatar.gif Den var kul, men ble strengt tatt mye bedre slik: http://img389.imageshack.us/img389/4031/avatar336ln.gif :!: men seriøst. kan du ( eller en annen ) komprimere fila litt kanskje? Edit: Hæ askogli ? forsto ikke helt Endret 21. august 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 I stedet for Gohan eller Fargoth så vil jeg ha mitt nick i en animasjonen. Slik at jeg kan ha en på hjemmesiden min. Da jo være litt reklame for Gohan det da... At det står nicket hans under... PS: Denne siden jeg skal ha den animasjonen på er en "avatar-side" der jeg skal hive opp alle avatarene mine og andre kan få ha sine. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Ikke lov å ha sånn .gif avatar, bare sånn, "stille" avatar Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Vet det, jeg tenkte jeg kunne ha den på min hjemmeside som skal bare handle om avatarer Endret 21. august 2005 av askogli Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Da må du først få godkjenning i fra meg da askogli og vil jeg tillate det da? :!: Og hva mener du med nicket under? hvor skal du ha den på siden din liksom? om det i det heletatt skulle stått no nick under ville det ha vært Shikaru. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Me kan sikkert gjøre en avtale du Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 :!: men seriøst. kan du ( eller en annen ) komprimere fila litt kanskje? Skal du ha den animert slik den er nå er å fjerne bilder den eneste måten å komprimere den på. Jeg ser derfor ingen hensikt å komprimere filen til å bli mindre en den allerede er. Hvis du mener å delen den opp i stillbilder, så er det også mulig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hmm. tenkte om det gikk ann å gjøre selve filen mindre. Nå er den på 31.9 kb. lurte på om det gikk ann å gjøre selve filen mindre liksom. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 i love you! Det gjør vi alle Takk det samme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg