Steina Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 kan noen lage en ny avatar til meg? -behold gangstarn i bildet. men kanskje få in LIRS i avataren. åpen for nye ider. men viktig! behold gangsteren Jobber med saken.. Om jeg bare hadde hatt et større bilde av han derre gangstaren Søker på google etter GTA San Andreas, men finner ikke stort.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) ok. håper dette funker Tja, prøvde da i allefall Endret 20. august 2005 av am3k Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 haha. du vil vell ha de 10.000 dollarene... Noen synspunkter på min avatar og de avaterne jeg har laget...? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Den du har nå passer absolutt ikke å ha nick i. Ikke på den måten i hvert fall. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Jeg driver å leker meg med avatar til LIRS enda.. Gled dere Jeg bare lurer på det.. Har dere lagt inn nye skrifttyper eller? For de som ligger inn i PhotoShop CS 8.0 er jo bare teite, eller er det bare jeg som ikke har nok "skills" enda? Også prøver jeg å få halve skriften gjennomsiktig på en eller annen måte.. Det kan vel ikke være helt umulig.. Artig når man får til litt i PS fant jeg ut Men det med skrifttyper ja? Slik som den am3k kom med nå netopp f.eks. Edit: Leif Edit 2: @ fargoth: Du hadde en veeeldig lang restart da? Kom på msn! Endret 21. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Edit 2: @ fargoth: Du hadde en veeeldig lang restart da? Kom på msn! Er på lan, som sagt kommer jeg sterkere tilbake i morgen. Skal si dere ble aktive her plutselig.. Endret 21. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) vi er her for din skyld tenk om du kommer aldri imårra.. hvem skal mekke avatar? godt å ha oss Endret 21. august 2005 av fox88 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 vi er her for din skyld tenk om du kommer aldri imårra.. hvem skal mekke avatar? godt å ha oss Knallbra at dere mekker avatarer! Men jeg kommer i morgen, det har jeg lovet! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Et kjapt spørsmål.. Hvilket bildeformat bør jeg lagre i? JPG ødelegger kvaliteten. Er det et som er mulig å få under 6kb med bedre kvalitet enn JPG? Edit: Ser at noen av avatarene deres er GIF.. Så jeg prøver det Endret 21. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 @ LIRS: Dette ble ikke helt som jeg hadde tenkt.. Jeg prøvde å flette inn dette bildet av en AK-47 inn i nicket ditt.. Tenkte først å bruke den som bokstaven I, men det ga jeg opp Bildet ble slikt i full størrelse: Fargene ble litt dårlige tror jeg Laget to små avatarer av det bildet: Artig var det iallfall å lage dem Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Et kjapt spørsmål..Hvilket bildeformat bør jeg lagre i? JPG ødelegger kvaliteten. Er det et som er mulig å få under 6kb med bedre kvalitet enn JPG? Edit: Ser at noen av avatarene deres er GIF.. Så jeg prøver det spørs om du har max 256 farger, om du bruker lite farge da er det ikke problem å bruke GIF GIF=256farger Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Siden jeg nå har lært meg og lage transparent bakgrunn, så må jeg poste denne i transparent også Og kjenner jeg AcolyteGutripper rett, så vil han vel ha nicket i den også? Så jeg fjerner der det står pringles, og setter inn Acolyte med en gang Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) hihi Jeg er i skikkelig avatar humør Men det jo skole i morgen (Mandag) God natt Edit: Glemte størrelsen Endret 21. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Den du har nå passer absolutt ikke å ha nick i. Ikke på den måten i hvert fall. Hehe, takk for ditt synspunkt.. Tenkte meg en med nick i, og jeg vil helst lage den selv. Litt mer følelse for den da... Så du mener at det ikke passer i det hele tatt med nick i den? Okei...Det er jo min første avatar da.. Skal mekke en ny i morgen.... (8 timer til kanskje) Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Hva synest dere om denne da? Litt mye tekst kanskje... Skal laste opp en større versjon snart... Her er et stort bilde av den: Endret 21. august 2005 av askogli Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Høre på Mumitrollet... ble i glad humør... *lage en mumi-avatar * Her kommer en gratis avatar... raskt og enkelt laget... Endret 21. august 2005 av askogli Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hvorfor lagrer du i .jpg? Lagre i .gif så blir det bedre kvalitet + mindre kb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg