Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!

TSP

Anbefalte innlegg

Fargoth minner meg om en tannlegehistorie. Var ei jente som hadde valget mellom to tannleger, den ene manglet mange tenner og de var skikklig stygge, han andre hadde perfekte tenner.

Det viste seg at de fikset hverandre tenner, altså var det best å gå til han med styggest tenner.

Sikker på at det ikke er jeg eller noen andre mindre erfarene som har lagd din avatar fargoth? :p

Uansett, fikk aldri takk for det du gjorde med min avatar, tusen takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fargoth minner meg om en tannlegehistorie. Var ei jente som hadde valget mellom to tannleger, den ene manglet mange tenner og de var skikklig stygge, han andre hadde perfekte tenner.

Det viste seg at de fikset hverandre tenner, altså var det best å gå til han med styggest tenner.

Sikker på at det ikke er jeg eller noen andre mindre erfarene som har lagd din avatar fargoth? :p

Uansett, fikk aldri takk for det du gjorde med min avatar, tusen takk.

Hehe. ;)

Det har seg slik at i tilleg til mye annet, så har jeg et personlig forhold til min avatar, noe jeg har beskrevet noen sider tilbake i denne tråden.

Jeg vet den ikke ser så fantastisk profesjonell ut, men for meg er ikke det noe som er av stor betydning.

Det var forresten hyggelig at du likte avataren din, det var som med alle de andre avatarene, en fornøyelse å lage den. :)

Lenke til kommentar

Må nesten bare leke litt med avataren din da fargoth ;)

(0)av491612jt.jpg (orginal)

(1)fargoth2lw.jpg

(2)fargoth23al.jpg (edit)

(3)fargoth33wh.jpg (edit)

(4)fargoth42im.jpg (edit)

(måtte legge inn den du har nå også, lettere og sammenligne)

Edit:

Likte ikke helt teksten... Endre litt.

Endret av am3k
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...