fargoth Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Da er jeg tilbake.. Feires med morgensnekret Donald avatar: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er på jakt etter avatar *Skal innehold enoe som har med counter strike å gjøre (1.6) *gjerne inneholde nicket mitt, men ikke et must Det var alt MvH Lesling Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) TSP; skal fikse imårra, sitter her med laptop nu.. Uten photoshop.. Fint at jeg får inn et forlsag fra andre også, tror jeg gjør min endelige beslutning i kveld eller en gang utpå formiddagen i morgen. Vil gjerne ha fler forslag. Noen av disse gode nok for deg? Likte ikke helt forslag nr 1 og 2 grunnet at avstanden frem til fyren ble for kort, men derimot så var forslag 3 og 4 veldig gode fordi det var en mye bedre avstand. Ikke for kort, ikke for langt. Dog merka jeg at det ikke passet inn med noen gul -farve (eller gull-effekt) på nicket. På selve utformingen på "forkortelsesnicket" mitt, likte jeg kun det i bilde 3. De andre var ikke helt meg . TSP: Du er da ikke en voldig drapsfyr som han, du er klemmevennen min! Du kan ikke ha noe slikt.. Finn på noe bedre.. Finn deg en annen imens . Man må da vel få lov til å være litt mann innimellom? Og dessuten er jeg litt i krigshumør nå for tiden. @ Kennethdammyr eller Wh1te: En av dere har ikke et filmprosjekt der dere skal lage film fra middelalderen eller noe lignende vel? Gult passer ikke til det bildet der.Merka det. Dog tenkte jeg vel først og fremst på en Gull -effekt, ikke en gul -farve. Det kan muligens være at nicket passer bedre hvis man får pressa inn hele "The Strategy-player" et sted? Hvorfor kan ikke alle bare ha avatarer fra filmer? Enkelt, greit og penest.Spill er ikke så langt i fra.. ... eller kule artister? ... eller kule spill? Fra Donald til en makaber morder? Yep. Du kan få låne Tonio imens. Du er enig med meg altså? Ja, det er han. Så dere blir det perfekte par . Ja. Kan heller arbeide seg oppover. Du kan gå over til mikke, så supermann, så en skurk, så en skurk som blør, så en morder. Kan gå for det, så lenge overgangen ikke varer mer enn 5 timer til sammen. EDIT: Her se', her har vi mekka avatar til TSP ja. [Hjerteavatar med Tonio's nick i] :!: @ fargoth: Likte veldig godt ditt forslag fargoth. Men kunne du prøvd å få det litt nærmere som TomFu, så jeg ser hvordan nicket tar seg ut med det? (du kan jo kutte bildet mer på høyre side og en del nede, muligens du må kutte en liten flik oppe også. Men du ser sikkert hva som blir best.) Og hvis du kan være veldig, veldig snill, kunne du også tenke deg å prøve å lage litt andre versjoner av nicket mitt, så jeg har litt mer å velge mellom der? (du kan kutte bildet mer på høyre side og en del nede, muligens du må kutte en liten flik oppe også. ) TSP Endret 16. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvorfor kan ikke alle bare ha avatarer fra filmer? Enkelt, greit og penest. ... eller kule artister? Tja, fordi ikke alle er helt hjernevasket av underholdningsindustrien ennå kanskje? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Fargoooth! Kan du lage en av denne? Med Acolyte på seff! Endret 16. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Fargoooth! Kan du lage en av denne? Med Acolyte på seff! Jeg har litt dårlig med tid desverre, men jeg hiver inn et lite utkast iallefall. Jeg mekker kansje noen til senere, hvis jeg får tid. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Fargoooth! Kan du lage en av denne? Med Acolyte på seff! Jeg har litt dårlig med tid desverre, men jeg hiver inn et lite utkast iallefall. Jeg mekker kansje noen til senere, hvis jeg får tid. ok Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 @ fargoth: Likte veldig godt ditt forslag fargoth. Men kunne du prøvd å få det litt nærmere som TomFu, så jeg ser hvordan nicket tar seg ut med det?(du kan jo kutte bildet mer på høyre side og en del nede, muligens du må kutte en liten flik oppe også. Men du ser sikkert hva som blir best.) Og hvis du kan være veldig, veldig snill, kunne du også tenke deg å prøve å lage litt andre versjoner av nicket mitt, så jeg har litt mer å velge mellom der? (du kan kutte bildet mer på høyre side og en del nede, muligens du må kutte en liten flik oppe også. ) Jeg skal gjøre et par forsøk til, det lover jeg, men som tidligere nevnt er jeg i et lite tidspress. Så fort jeg har mer tid skal jeg gjøre mitt beste! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 *gnåle litt igjen* Hvorfor skal dere ha ny avatar annenhver dag? Og _HVA_ er greien med nick på de? Skulle det stått noe nick burde det vært fargoth. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kan jeg ta Donald avataren? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kan jeg ta Donald avataren? Hvis du siker til min, så ja, bare forsyn deg. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg har laget noen forslag. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Åssen får jeg bytta avatar, det kommer opp den gamle uansett om jeg fjerner den og laster opp et nytt bilde? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Åssen får jeg bytta avatar, det kommer opp den gamle uansett om jeg fjerner den og laster opp et nytt bilde? Det tar litt tid å laste opp bilde, bare vent i noen min/timer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Nei, det tar kort tid å laste opp bilde. Det er det gamle bildet som ligger igjen i cache. Slett cache og reload. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Nei, det tar kort tid å laste opp bilde. Det er det gamle bildet som ligger igjen i cache. Slett cache og reload. Du har forumets deiligste avatar, vet du det? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg tror han er klar over det Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Takk for avatar fergoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg