Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei dere! Jeg lurte på om noen kunne lage noe utifra det vedlagte bildet som er vedlagt.

Jeg vil ha nicket mitt i det, gjerne med en passende farge. Kanskje litt gull -aktig med en eller annen effekt som gjør at det ser litt rustent ut...? Vet at gull ikke ruster, men håper noen forstår hva jeg mener :grin: .

Bildet er hentet fra siden: www.ageofempires3.com .

Dere får nesten bare prøve dere på oppgaven uten for mye "retningslinjer" fra meg. Da jeg ikke har noen særlig fantasi nå sent på kvelden.

Edit: Har ikke planer om å ha med det derfra hvor det står "ensemble studios" og ned, hvertfall ikke det etter.

TSP :)

angrip.jpg

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Jeg kunne tenkt meg en ny avatar :ermm:  er vel ikke noen som kunne tatt på seg jobben å lage/"ordne" en ny til meg?  :blush:

Kunne tenkt meg en med nick nederst, og noe fancy greier på :!:  fks lyn lr hva svarten du/dere syns er fancy  :)

:whistle:

da bør du vente på fatogth... heier på vif, resten skjønner du :)

neida.. tuller bare.. du får vente til imorra.. hvorfor? sjekk under

TSP; skal fikse imårra, sitter her med laptop nu.. Uten photoshop..

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Gjest mafister

Er på jakt etter avatar

*Skal innehold enoe som har med counter strike å gjøre (1.6)

*gjerne inneholde nicket mitt, men ikke et must

Det var alt :)

MvH Lesling

Lenke til kommentar
Ja. Kan heller arbeide seg oppover. Du kan gå over til mikke, så supermann, så en skurk, så en skurk som blør, så en morder.

SUPERMANN? Neineinei, spøkelseskladden, han er sånn passe skummel. Deretter noen som blør. Skal mekke avatar til han jeg, 2 sec...

EDIT: Her se', her har vi mekka avatar til TSP ja. :hrm:

post-63-1124174924_thumb.ibf

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...