:---{D Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 nå har jeg kul avatar. punktum. Nei. Det er en skikkelig drittavatar. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg kunne tenkt meg en ny avatar er vel ikke noen som kunne tatt på seg jobben å lage/"ordne" en ny til meg? Kunne tenkt meg en med nick nederst, og noe fancy greier på :!: fks lyn lr hva svarten du/dere syns er fancy Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Beklager, slike avatarer gikk ut ca 2 dager etter internett kom ut. Det der er seriøst Goatse-old. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hei dere! Jeg lurte på om noen kunne lage noe utifra det vedlagte bildet som er vedlagt. Jeg vil ha nicket mitt i det, gjerne med en passende farge. Kanskje litt gull -aktig med en eller annen effekt som gjør at det ser litt rustent ut...? Vet at gull ikke ruster, men håper noen forstår hva jeg mener . Bildet er hentet fra siden: www.ageofempires3.com . Dere får nesten bare prøve dere på oppgaven uten for mye "retningslinjer" fra meg. Da jeg ikke har noen særlig fantasi nå sent på kvelden. Edit: Har ikke planer om å ha med det derfra hvor det står "ensemble studios" og ned, hvertfall ikke det etter. TSP Endret 15. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Jeg kunne tenkt meg en ny avatar er vel ikke noen som kunne tatt på seg jobben å lage/"ordne" en ny til meg? Kunne tenkt meg en med nick nederst, og noe fancy greier på :!: fks lyn lr hva svarten du/dere syns er fancy da bør du vente på fatogth... heier på vif, resten skjønner du neida.. tuller bare.. du får vente til imorra.. hvorfor? sjekk under TSP; skal fikse imårra, sitter her med laptop nu.. Uten photoshop.. Endret 16. august 2005 av fox88 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) 1. 2. 3. 4. Noen av disse gode nok for deg? Endret 16. august 2005 av TomFu Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 TSP: Du er da ikke en voldig drapsfyr som han, du er klemmevennen min! Du kan ikke ha noe slikt.. Finn på noe bedre.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Gult passer ikke til det bildet der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvorfor kan ikke alle bare ha avatarer fra filmer? Enkelt, greit og penest. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvorfor kan ikke alle bare ha avatarer fra filmer? Enkelt, greit og penest. ... eller kule artister? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 TSP Fra Donald til en makaber morder? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 TSP Fra Donald til en makaber morder? Du er enig med meg altså? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 TSP Fra Donald til en makaber morder? Du er enig med meg altså? Ja. Kan heller arbeide seg oppover. Du kan gå over til mikke, så supermann, så en skurk, så en skurk som blør, så en morder. Lenke til kommentar
Maidz Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Min er RÅ, og NEI, oppned-stjerna er ikke et satantegn. Han skyter for menneskeheten, kaster granater for buddisene og levere tilbake bomber til fiendene. Endret 16. august 2005 av Maidz Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Min er kul, han skyter for menneskeheten, kaster granater for buddisene og levere tilbake bomber til fiendene. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvorfor kan ikke alle bare ha avatarer fra filmer? Enkelt, greit og penest. Ja det har du rett i, liker avataren din veldig godt. Men "The Bonnie Situation" og "Reservoir Dogs" i samme avatar blir vel å blande to helt forskjellige filmer vel? Eller har det noe med denne filmsiden din å gjøre kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Eller har det noe med denne filmsiden din å gjøre kanskje? Fare for det Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er på jakt etter avatar *Skal innehold enoe som har med counter strike å gjøre (1.6) *gjerne inneholde nicket mitt, men ikke et must Det var alt MvH Lesling Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Ja. Kan heller arbeide seg oppover. Du kan gå over til mikke, så supermann, så en skurk, så en skurk som blør, så en morder. SUPERMANN? Neineinei, spøkelseskladden, han er sånn passe skummel. Deretter noen som blør. Skal mekke avatar til han jeg, 2 sec... EDIT: Her se', her har vi mekka avatar til TSP ja. Endret 16. august 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvorfor kan ikke alle bare ha avatarer fra filmer? Enkelt, greit og penest. ... eller kule artister? Ditto! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg