Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!

TSP

Anbefalte innlegg

Jeg har et forslag, hvis du vil da Fargoth.

Hvorfor kan ikke du lage en liten sticky om hvordan man lager

en ordentlig avatar? Hadde vært toppers!

Det hørtes spennende ut. :)

Jeg kan da altids forsøke, jeg skal se på saken i kveld/morgen. :)

Og et annet spørsmal tongue.gif

Når du lager avatarer.

Hvor store bilder bruker du?

Bruker du 80*80 og zoomer inn eller hva gjør du?

Liksom, hvilken størrelse?

Jeg lager alltid et nytt bilde, på 80x80 pixler.

Det som varierer, er om jeg forminsker bildene og lager avataren rett i det 80x80 pixel store bildet, eller om jeg lager en stor versjon som jeg forminsker, å retter på i etterkant.

Det kommer an på hva motivet er, og hvaslags avatar jeg lager, og er forsjellig fra gang til gang.

Edit: fjernet siste del av inlegget, og rettet opp en leif.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I'm Trying, im trying.

Sorry, bruker bare Fargoth sine avatarer!

Selv om jeg føler meg veldig beæret over ditt valg, synes jeg du alltid bør bruke den avataren du liker best, uavhengiv av hvem som har laget den.

Hvis du i dette tilfellet liker Strategery`s avatar best, råder jeg deg sterkt til å velge hans! :)

Jeg håper mange flere begynner å lage avatarer slik som Strategery, og at andre folk kan komme med friskt blod til denne tråden, som begynner å bli smålig ensformig.

avatarbf2acolyte11os.jpgavatarbf2acolyte28mf.jpgavatarbf2acolyte38zo.jpg

Lenke til kommentar

I'm Trying, im trying.

Selv om jeg føler meg veldig beæret over ditt valg, synes jeg du alltid bør bruke den avataren du liker best, uavhengiv av hvem som har laget den.

Hvis du i dette tilfellet liker Strategery`s avatar best, råder jeg deg sterkt til å velge hans! :)

Jeg håper mange flere begynner å lage avatarer slik som Strategery, og at andre folk kan komme med friskt blod til denne tråden, som begynner å bli smålig ensformig.

avatarbf2acolyte11os.jpgavatarbf2acolyte28mf.jpgavatarbf2acolyte38zo.jpg

weee! Og jeg liker din best!

Endret av AcolyteGutripper
Lenke til kommentar

I'm Trying, im trying.

I am in :love: skal gjerne poste med avatar.. spørs om jeg gidder :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...