fargoth Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Jeg har et forslag, hvis du vil da Fargoth. Hvorfor kan ikke du lage en liten sticky om hvordan man lager en ordentlig avatar? Hadde vært toppers! Det hørtes spennende ut. Jeg kan da altids forsøke, jeg skal se på saken i kveld/morgen. Og et annet spørsmal tongue.gifNår du lager avatarer. Hvor store bilder bruker du? Bruker du 80*80 og zoomer inn eller hva gjør du? Liksom, hvilken størrelse? Jeg lager alltid et nytt bilde, på 80x80 pixler. Det som varierer, er om jeg forminsker bildene og lager avataren rett i det 80x80 pixel store bildet, eller om jeg lager en stor versjon som jeg forminsker, å retter på i etterkant. Det kommer an på hva motivet er, og hvaslags avatar jeg lager, og er forsjellig fra gang til gang. Edit: fjernet siste del av inlegget, og rettet opp en leif. Endret 15. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ser dere avatarene på forrige side? Tar de lang tid å laste opp? Jepp og Japp Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ser dere avatarene på forrige side? Tar de lang tid å laste opp? Jepp og Japp Ditto. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ser dere avatarene på forrige side? Tar de lang tid å laste opp? Jepp og Japp Ditto. Da er det imageshack som stresser. Får håpe ting bedrer seg utover kvelden/morgendagen. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Håper det jeg og. Må jo vente i evigheter for å få sett de nye avatarene. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Fargoth: Jeg vil ha avatar av dette bildet:http://perso.wanadoo.fr/web.pro/Battlefiel...ots/BF2-360.jpg Hehe ok! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 http://img352.imageshack.us/img352/1059/bf49uw.jpg kan du legge inn acolyte på denne? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 http://img352.imageshack.us/img352/1059/bf49uw.jpg kan du legge inn acolyte på denne? Skal gi det et forsøk. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 http://img352.imageshack.us/img352/1059/bf49uw.jpg kan du legge inn acolyte på denne? Skal gi det et forsøk. takk! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 I'm Trying, im trying. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 I'm Trying, im trying. Sorry, bruker bare Fargoth sine avatarer! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ey, Fargoth nå som du er her. Orker du å scale og fiske litt på denne så det blir et brukbart avarar? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 I'm Trying, im trying. Sorry, bruker bare Fargoth sine avatarer! Selv om jeg føler meg veldig beæret over ditt valg, synes jeg du alltid bør bruke den avataren du liker best, uavhengiv av hvem som har laget den. Hvis du i dette tilfellet liker Strategery`s avatar best, råder jeg deg sterkt til å velge hans! Jeg håper mange flere begynner å lage avatarer slik som Strategery, og at andre folk kan komme med friskt blod til denne tråden, som begynner å bli smålig ensformig. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) I'm Trying, im trying. Sorry, bruker bare Fargoth sine avatarer! Selv om jeg føler meg veldig beæret over ditt valg, synes jeg du alltid bør bruke den avataren du liker best, uavhengiv av hvem som har laget den. Hvis du i dette tilfellet liker Strategery`s avatar best, råder jeg deg sterkt til å velge hans! Jeg håper mange flere begynner å lage avatarer slik som Strategery, og at andre folk kan komme med friskt blod til denne tråden, som begynner å bli smålig ensformig. weee! Og jeg liker din best! Endret 15. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 I'm Trying, im trying. Sorry, bruker bare Fargoth sine avatarer! Selv om jeg føler meg veldig beæret over ditt valg, synes jeg du alltid bør bruke den avataren du liker best, uavhengiv av hvem som har laget den. Hvis du i dette tilfellet liker Strategery`s avatar best, råder jeg deg sterkt til å velge hans! Jeg håper mange flere begynner å lage avatarer slik som Strategery, og at andre folk kan komme med friskt blod til denne tråden, som begynner å bli smålig ensformig. I am in skal gjerne poste med avatar.. spørs om jeg gidder Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Sykt som du skulle skifte avatar da Acolyte! Endret 15. august 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Sykt som du skulle skifte avatar da Acolyte! Kanskje han ikke vil bli gjenkjent av avataren sin? Kanskje han er på flukt fra en moderator? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ey, Fargoth nå som du er her. Orker du å scale og fiske litt på denne så det blir et brukbart avarar? http://img219.exs.cx/img219/7942/fpsdougspray8iv.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg