Andreaz_ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Sjekk her, testet noe nytt.Ser dere at det er en dame? Den var jo litt småfin da Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 BTW, så burde fargoth starte et eget Avatar firma her på Forumet! Han kunne tilogmed tatt betalt! We love you Fargoth! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Sjekk her, testet noe nytt.Ser dere at det er en dame? *bilde* Den var jo litt småfin da Hehe takk takk. =) Den er litt buggy enda, spesielt nederst, og i kanten til venstre, men siden det bare er en test gidder jeg ikke gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Og om du hadde fortsatt som nå kunne han pensjonert seg etter en uke. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 BTW, så burde fargoth starte et eget Avatar firma her på Forumet!Han kunne tilogmed tatt betalt! We love you Fargoth! Næmen så koselig! Jeg er gla i alle dere jeg også jeg altså! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Og om du hadde fortsatt som nå kunne han pensjonert seg etter en uke. hæ? skjønte ikke den helt jeg... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Og om du hadde fortsatt som nå kunne han pensjonert seg etter en uke. hæ? skjønte ikke den helt jeg... Tror hun sikter til at du skifter avatar litt ofte. Endret 13. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Men du fargoth, vet du om noen gode komprimerings-metoder?Min blir på 7,36kb når jeg lagrer med gif, og med jpg så blir det så dårlig kvalitet hvis jeg skal få det under 6kb. Hvis du bruker Photoshop, kan jeg gå mer i detalj hvis det er spesifikke bilder du sliter med. Det du generelt tjener mye på ved lagring av .gif bilder, er å redusere mengden farger bildefilen skal inneholde. Et bilde med få farger kan reduseres drastisk i filstørrelse ved å sette ned antall farger som lagres ved filen, og filer som har store ensfargede flater gjør fortjenesten desto større. I photoshop har du også andre valg, som gjør at du kan konfigurere .gif filen din i relativt stor grad. Jpg filer er ingen problem i Photoshop, da man enkelt kan justere komprimeringsmengden ved hjelp av en liten slider, samtidig som man ser filstørrelsen, og en preview av bildet man jobber med. Jeg bruker PS ja, takk for tipset. Skal prøves. Btw, tror nok alle med PS vet det med jpg-lagringa Men det som er rart, er at det stod at det tok 5,ettellerannetstygttallkb i preview'en, men når jeg sjekket filstørrelsen etter at jeg lagret, så var den 14,ettellerannetstygttallkb. Men skal prøve den gif-tingen, takk for tipset. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Og om du hadde fortsatt som nå kunne han pensjonert seg etter en uke. hæ? skjønte ikke den helt jeg... Tror hun sikter til at du skifter avatar litt ofte. skjønte jo det da Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Og om du hadde fortsatt som nå kunne han pensjonert seg etter en uke. hæ? skjønte ikke den helt jeg... Tror hun sikter til at du skifter avatar litt ofte. skjønte jo det da Derav min editerte versjon av inlegget, med kjennetegnende sarkastisk rekketungesmily i slutten! () Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Sånn, ble ikke så veldig god kvalitet. Men fikk laget meg en ny en ihvertfall. Edit: Btw, er pandahelten i wc3. Endret 13. august 2005 av TomFu Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Sånn, ble ikke så veldig god kvalitet. Men fikk laget meg en ny en ihvertfall. Edit: Btw, er pandahelten i wc3. søte pandahelt! favoritt helten min bortsett fra lech og hu dama i nightelf som kan blinx! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg bruker PS ja, takk for tipset. Skal prøves. Btw, tror nok alle med PS vet det med jpg-lagringa Men det som er rart, er at det stod at det tok 5,ettellerannetstygttallkb i preview'en, men når jeg sjekket filstørrelsen etter at jeg lagret, så var den 14,ettellerannetstygttallkb. Men skal prøve den gif-tingen, takk for tipset. Du har vel rett i det, men nå var jeg ikke sikker på om det var Photoshop du brukte. Det med den mystiske økningen i filstørrelsen i ditt lagrede .jpg bilde virker høyst merksnodig. Det eneste jeg kan komme på er at du prøver å lagre et 80x80 .jpg bilde en gang til, og sjekker at alt fungerer som det skal da. Når du lagrer som .gif kan du jo prøve ut alle settingsene Photoshop tillater, slik at du ser hva de forskjellige tingene gjør, og hvordan det påvirker filen din både visuelt sett, og på størrelsen. På den måten lærer du fort hvilke instillinger som passer best for bildet du jobber med, og optimalisering i henhold til størrelse/kvalitet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 fargoth! O store avatarkonge! Jeg tilber deg! HAr du funnet en avatar som passer mine forutsetninger? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 dama i nightelf som kan blinx! Du mener Warden som kan Blink ja. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 dama i nightelf som kan blinx! Du mener Warden som kan Blink ja. ya Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 <---------- Greit om jeg tar denne? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Fargoth, hva heter fonten du brukte i Acolyte sin avatar? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 <---------- Greit om jeg tar denne? Klart det. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hun suger. Demon Hunter og Priestess of the Moon Warden ftw! Synes den bare ser ut som en bæsj jeg TomFu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg