Shikaru Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Takk for at du fiksa avataren min Fargoth <3 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Fargoth, Kan du lage den undead avataren og skrive Acolyte på den? så skal jeg bytte melleom de to! Noe slikt? Endret 13. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Fargoth, Kan du lage den undead avataren og skrive Acolyte på den? så skal jeg bytte melleom de to! Noe slikt? wohoo!! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Edit: hvordan fiksa du det med bedre farger btw? Det første jeg gjorde var å bruke en brush med samme farge som det var originalt på tegningen (f.eks det gule håret). Til den oppgaven brukte jeg Eyedropper Tool (I). Så satte jeg ned opacity til ca 50% på brushen, og brukte en størrsle på ca 7px. Etter det tegnet jeg oppå de områdene som hadde tydelig kompresjonsstøy, for å gi en mer ensfarget look. For hvært område med ny farge, må Eyedropper Tool brukes igjen, for ikke å tegne over noe som har en annen farge. Etter jeg var ferdig med det økte jeg kontrasten på bildet (Image -> Adjustments -> Brightness/Contrast), til en passende verdi. Så var det bare å kontrollsjekke at alt så bra ut, og legge på en siste finnish med farge der ting enda ikke var helt i hakket. Så la jeg på en svart ramme på 1px rund hele bildet, og lagret det på nytt. Noen som kan legge ut orginalavataren der så jeg kan se hvor forferdelig mye tid du brukte på å få den sånn? Acolyte, du er gal etter avatarer! Du bytter jo flere ganger i døgnet din tullebukk. Endret 13. august 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Acolyte, du er gal etter avatarer! Du bytter jo flere ganger i døgnet din tullebukk. Jeg vet det! Men når jeg finner en finere avatar enn den jeg har nå må jeg bare bruke den Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Noen som kan legge ut orginalavataren der så jeg kan se hvor forferdelig mye tid du brukte på å få den sånn? Legger den ved dette inlegget. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Edit: hvordan fiksa du det med bedre farger btw? Det første jeg gjorde var å bruke en brush med samme farge som det var originalt på tegningen (f.eks det gule håret). Til den oppgaven brukte jeg Eyedropper Tool (I). Så satte jeg ned opacity til ca 50% på brushen, og brukte en størrsle på ca 7px. Etter det tegnet jeg oppå de områdene som hadde tydelig kompresjonsstøy, for å gi en mer ensfarget look. For hvært område med ny farge, må Eyedropper Tool brukes igjen, for ikke å tegne over noe som har en annen farge. Etter jeg var ferdig med det økte jeg kontrasten på bildet (Image -> Adjustments -> Brightness/Contrast), til en passende verdi. Så var det bare å kontrollsjekke at alt så bra ut, og legge på en siste finnish med farge der ting enda ikke var helt i hakket. Så la jeg på en svart ramme på 1px rund hele bildet, og lagret det på nytt. Noen som kan legge ut orginalavataren der så jeg kan se hvor forferdelig mye tid du brukte på å få den sånn? Acolyte, du er gal etter avatarer! Du bytter jo flere ganger i døgnet din tullebukk. Her er originalen Og her er det Fargoth fiksa Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 noen som vil mekke en fet avatar til meg som inneholder nicket mitt? er lei av å ha bilde av kabbiset mitt Lenke til kommentar
am3k Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) noen som vil mekke en fet avatar til meg som inneholder nicket mitt? er lei av å ha bilde av kabbiset mitt Leste du første innlegget i tråden? Men hvis du vil ha ny ikke bare si: "Jeg skal ha ny avatar, kan noen mekke en eller"Det får vi ikke særlig mye nyttig ut av . Skriv litt om hva du ønsker din nye avatar skal ha hva du liker osv. Skal det være et bilde eller en tegning? Skal det være mest rødt eller blått? Vil du ha noe lignende som f.eks #Nick# sin? Skal nicket ditt stå i den? Prøv å besvar sånne spørsmål, når du spør. Vi overser alle forespørsler som ikke inneholder en pekepinn til hva du skal ha Edit: Er det noe slikt du vil ha da eller? Endret 13. august 2005 av am3k Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 takk for forslaget, men jeg tenkte mer på en spennende en med fargespill elns... noe litt eksklusivt hadde satt veldig pris på om du kunne mekka en am3k Lenke til kommentar
am3k Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Du vil bare ha farge og nick? Eller vil du ha med noe annet? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 takk for forslaget, men jeg tenkte mer på en spennende en med fargespill elns.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 takk for forslaget, men jeg tenkte mer på en spennende en med fargespill elns... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) takk for forslaget, men jeg tenkte mer på en spennende en med fargespill elns... Du er noe for deg selv du fargoth. EDIT: götz, det hjelper om du kan si litt mer om hva du vil ha. Du vil ha: - Nicket ditt - Farger Såvidt jeg har fått med meg. Noe bakgrunnsbilde? Bil? Båt? Natur? Dyr? Endret 13. august 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ny avatar til den som vil ha: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Takk for at du fiksa avataren min Fargoth <3 Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg er på jakt etter en ny avatar. Gjerne en anime-avatar, men det kan godt være noe annet. Ikke et bilde av en dame, slik som avataren fargoth nettopp postet. Avataren skal helst være blå og/eller grønn, med brukernavnet mitt på og med en svart ramme rundt. Beklager at jeg ikke kan gi mer info, men jeg er usikker på hva slags avatar jeg vil ha. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg er på jakt etter en ny avatar. Gjerne en anime-avatar, men det kan godt være noe annet. Ikke et bilde av en dame, slik som avataren fargoth nettopp postet. Avataren skal helst være blå og/eller grønn, med brukernavnet mitt på og med en svart ramme rundt. Beklager at jeg ikke kan gi mer info, men jeg er usikker på hva slags avatar jeg vil ha. Det skulle la seg ordne. Det er bare ett problem, og det er at jeg har 0% peiling på anime. Kan du ikke sjekke her, og se om du finner noen bilder du kunne tenke deg som avatar? Eventuelt laste opp/finne noe via google som passer deg. Ellers er jeg redd jeg bare søker selv, og tar et par random bilder som jegs syns er fine. =) Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg skulle gjerne hatt en avatar som det står acolyte på av denne: http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=4011352 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg skulle gjerne hatt en avatar som det står acolyte på av denne:http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=4011352 ENDA en ny avatar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg