Shikaru Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 [iRONI-MODE] Ingen som liker min nei. ok. greit det. om du skal væra sånn så. [/iRONI-MODE] Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ingen av de er ne, den første er orc, den andre er jeg nesten sikker på at er undead, den tredje er human og den fjerde er logoen til WC3. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Dette skal være undead: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ingen av de er ne, den første er orc, den andre er jeg nesten sikker på at er undead, den tredje er human og den fjerde er logoen til WC3. Nr 2 fra venstre er Night Elf! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Og mens vi driver med warcraft 3, fargoth... kan ikke du lage en av denne: som det står acolyte på... dette ER en acolyte... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 He is back ^^ <- han er tøff :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg håper for guds skyld ikke at du tror alle ser like ut. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Skal jeg beholde denne avataren? ja! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 [iRONI-MODE] Ingen som liker min nei. ok. greit det. om du skal væra sånn så. [/iRONI-MODE] Fin den, men kansje enda bedre med klarere farger, og mindre tegn til kraftig .jpg komprimering? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg håper for guds skyld ikke at du tror alle ser like ut. Var den rettet mot meg? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) [iRONI-MODE] Ingen som liker min nei. ok. greit det. om du skal væra sånn så. [/iRONI-MODE] Fin den, men kansje enda bedre med klarere farger, og mindre tegn til kraftig .jpg komprimering? takk ^^ forminska den bare i ps. Edit: hvordan fiksa du det med bedre farger btw? Endret 13. august 2005 av Gohan Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Og mens vi driver med warcraft 3, fargoth... kan ikke du lage en av denne:*bilde* som det står acolyte på... dette ER en acolyte... Endret 13. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Og mens vi driver med warcraft 3, fargoth... kan ikke du lage en av denne:*bilde* som det står acolyte på... dette ER en acolyte... Gode men kan du legge på Acolyte med hvite bokstaver så blir de enda kulere! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Edit: hvordan fiksa du det med bedre farger btw? Det første jeg gjorde var å bruke en brush med samme farge som det var originalt på tegningen (f.eks det gule håret). Til den oppgaven brukte jeg Eyedropper Tool (I). Så satte jeg ned opacity til ca 50% på brushen, og brukte en størrsle på ca 7px. Etter det tegnet jeg oppå de områdene som hadde tydelig kompresjonsstøy, for å gi en mer ensfarget look. For hvært område med ny farge, må Eyedropper Tool brukes igjen, for ikke å tegne over noe som har en annen farge. Etter jeg var ferdig med det økte jeg kontrasten på bildet (Image -> Adjustments -> Brightness/Contrast), til en passende verdi. Så var det bare å kontrollsjekke at alt så bra ut, og legge på en siste finnish med farge der ting enda ikke var helt i hakket. Så la jeg på en svart ramme på 1px rund hele bildet, og lagret det på nytt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Og mens vi driver med warcraft 3, fargoth... kan ikke du lage en av denne:*bilde* som det står acolyte på... dette ER en acolyte... Gode men kan du legge på Acolyte med hvite bokstaver så blir de enda kulere! Uffda, dumme meg, glemte å legge på tekst! Her lager jeg fire versjoner med hvite bokstaver, så skal man plutselig ha røde bokstaver! Her er en med røde bokstaver. Si fra om jeg skal endre på ting, siden jeg ikke vet hva du liker. Kant/font/farger/effekter kan endres. =) Endret 13. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Og mens vi driver med warcraft 3, fargoth... kan ikke du lage en av denne:*bilde* som det står acolyte på... dette ER en acolyte... Gode men kan du legge på Acolyte med hvite bokstaver så blir de enda kulere! Uffda, dumme meg, glemte å legge på tekst! *Opdaterer inlegget snart* helst røde bokstaver Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Gohan, din avatar er stilig! Jeg så den i en annen tråd, så jeg sprang hit for å kommentere den Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Gohan, din avatar er stilig! Jeg så den i en annen tråd, så jeg sprang hit for å kommentere den Den ble så fin så... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Fargoth, Kan du lage den undead avataren og skrive Acolyte på den? så skal jeg bytte melleom de to! Heretter skal jeg bare bruke avatarer lagd av fargoth! Aco. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg