royale Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Her tonio, power to the horde!! yeah!! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Nå er det ikke lenge før det er jul uansett jo, hvorfor skifte? jeg tror jeg beholder den, setter heller på en lue til når vi nærmer oss juletider... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hva er det jeg ser? Stjeler du andres signatur? *kjefte på AcolyteGutripper* hva? åja.... nei jeg fikk bare litt inspirasjon! herregud!! Du kjefter ikke på folk som tar avataren til dahle! hvorfor meg!?! Jeg syntes bare den var kul okey??? Det er ikke dahle ''sin'' avatar. Dessuten så trenger du ikke å ta det så ille opp. Bare en joke fra min side. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hva er det jeg ser? Stjeler du andres signatur? *kjefte på AcolyteGutripper* hva? åja.... nei jeg fikk bare litt inspirasjon! herregud!! Du kjefter ikke på folk som tar avataren til dahle! hvorfor meg!?! Jeg syntes bare den var kul okey??? Det er ikke dahle ''sin'' avatar. Dessuten så trenger du ikke å ta det så ille opp. Bare en joke fra min side. sry... Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 ehm.. vil ha en Carson Kressley avatar Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) 2/2 Endret 12. august 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Trenger en ny avtar, som dere kanskje vet *se signatur* så ble den andre stjålet Derfor, trenger jeg en ny en! Jeg vil ha: MacGyver avatar Kan gjerne stå fanta boy på den Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Trenger en ny avtar, som dere kanskje vet *se signatur* så ble den andre stjålet Derfor, trenger jeg en ny en! Jeg vil ha: MacGyver avatar Kan gjerne stå fanta boy på den Yess!!! Endelig er den stygge avataren borte!!! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Trenger en ny avtar, som dere kanskje vet *se signatur* så ble den andre stjålet Derfor, trenger jeg en ny en! Jeg vil ha: MacGyver avatar Kan gjerne stå fanta boy på den En liten rask en Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Yess!!! Endelig er den stygge avataren borte!!! Og am3k kommer som vanlig med en kjempefin en! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Hey, som dere kanskje ser til venstre, mangler jeg for tida en avatar, og jeg ønsker meg ny! Noen som gidder lage en fin en? Den burde inneholde en bjørn/teddybjørn, nicket «dabear» og bør ellers ha friske farger (og kanskje en naturistisk bakgrunn?) Gamle (og stygge ) avatarer: http://dabear.frac.dk/avatar/teddybear.gif http://dabear.frac.dk/avatar/polarbear.jpg Endret 12. august 2005 av dabear Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg skal ha ei fra NE. Thats the spirit. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Trenger en ny avtar, som dere kanskje vet *se signatur* så ble den andre stjålet Derfor, trenger jeg en ny en! Jeg vil ha: MacGyver avatar Kan gjerne stå fanta boy på den En liten rask en Steike ta. Den var rå! Fanta Boy? Kan jeg få den? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Trenger en ny avtar, som dere kanskje vet *se signatur* så ble den andre stjålet Derfor, trenger jeg en ny en! Jeg vil ha: MacGyver avatar Kan gjerne stå fanta boy på den En liten rask en Steike ta. Den var rå! Fanta Boy? Kan jeg få den? Oh hell nawh! Denne skal jeg ha Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Med SV avatarene som popper inn hadde det vært litt fristende med et "SV forbudt skilt" avatar SV logo med den velkjente røde Ø over Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Trenger en ny avtar, som dere kanskje vet *se signatur* så ble den andre stjålet Derfor, trenger jeg en ny en! Jeg vil ha: MacGyver avatar Kan gjerne stå fanta boy på den Yess!!! Endelig er den stygge avataren borte!!! Den ble kåret til forumets 6.beste avatar. BTW, hvem vant den kåringen? Ro ned før du snakker a ... Fanta Boy; Du må jo ha en avatar med det som kjennetegner han best!! Hockeysveisen Endret 12. august 2005 av MacCy Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Tror B|real vant den konken(eller var det kanskje psilocybe?) Lenke til kommentar
uro Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Kan noen modifisere dette bildet og skrive: uRo på det for meg? Det skal helst stå litt sånn uklart liksom, ikke med klar skrift men litt skyggete. Takk for all hjelp PS dem bør ikke forminskes det fikser jeg selv. Vil helst ha den i den originale størrelsen så jeg har origninalen. Endret 13. august 2005 av uro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg