Newt32 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hva syns folket om min avatar da? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hva syns folket om min avatar da? Dette: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 var på tide... kan du ikke lage noen avatarer av de bunnyene over på denne siden... som det skal stå acolyte på? Jeg kan forsøke, men jeg tror ikke jeg er så mye bedre enn alle de andre forslagene som har kommet inn. Noen av bildene du har spesielt lyst på som motiv, eller er det det samme? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) var på tide... kan du ikke lage noen avatarer av de bunnyene over på denne siden... som det skal stå acolyte på? Jeg kan forsøke, men jeg tror ikke jeg er så mye bedre enn alle de andre forslagene som har kommet inn. Noen av bildene du har spesielt lyst på som motiv, eller er det det samme? hu bunny dama, han macho bunnyen og han lille bunnyen, med andre ord de tre siste... Endret 11. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Litt testing, jeg vet jo ikke helt hvordan du vil ha det.. =) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Litt testing, jeg vet jo ikke helt hvordan du vil ha det.. =) Du har jo enda bedre tid enn meg! Er de med dama og han rødmefyren satt sammen av de Acolyte la ut eller er de i selve flash movien? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Satt sammen tror jeg. Flashfilmen er jo om hvor trist han er. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Du har jo enda bedre tid enn meg! Er de med dama og han rødmefyren satt sammen av de Acolyte la ut eller er de i selve flash movien? Det er satt sammen av bildene Acolyte la ut, + litt egen tegning. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) sjekk filmen da! Trykk på den øverste linken i signaturen min! Ergo: Everyone else has had more sex than me! Endret 11. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 sjekk filmen da! Trykk på den øverste linken i signaturen min! Den er rå! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hva er det jeg ser? Stjeler du andres signatur? *kjefte på AcolyteGutripper* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 sjekk filmen da! Trykk på den øverste linken i signaturen min! Ergo: Everyone else has had more sex than me! Ville du ikke ha noen av avatarene jeg laget? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) sjekk filmen da! Trykk på den øverste linken i signaturen min! Ergo: Everyone else has had more sex than me! Ville du ikke ha noen av avatarene jeg laget? jeg har bytta men det er ikke alltid de kommer! FAEN!! Blir så sur på det!! EDIT: Prøver igjen! Endret 11. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hva er det jeg ser? Stjeler du andres signatur? *kjefte på AcolyteGutripper* hva? åja.... nei jeg fikk bare litt inspirasjon! herregud!! Du kjefter ikke på folk som tar avataren til dahle! hvorfor meg!?! Jeg syntes bare den var kul okey??? Endret 11. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ny gratis avatar til massene! Og siden vi er i kaninhumør legger jeg med en liten animasjon, til glede for de minste. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ny gratis avatar til massene! Og siden vi er i kaninhumør legger jeg med en liten animasjon, til glede for de minste. hehe Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Du kjefter ikke på folk som tar avataren til dahle! Dahle ga den til dem, det skal liksom være en klubb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg