Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom til å tenke på en ting Fargoth. Du er en gud når det kommer til avatarer, men den du har nå står ikke helt i stil med dine gudommelige evner, how come? :)

Det har seg slik, at den avataren jeg har nå, er den samme jeg har hatt siden jeg startet her på forumet.

Jeg inbiller meg at folk bevist eller ei, husker folk bedre med å forbinde brukernavnet med en avatar.

Derfor holder jeg på den samme gamle avataren dag etter dag, slik at jeg ungår å forvirre folk, med at jeg har ny avatar hele tiden.

En annen ting er at mitt brukernavn "fargoth" er navnet på personen som er avbildet i avataren.

Denne lille woodelfen, fra det fantastiske spillet Morrowind, var noe som merket meg som "liten", og som gjorde at jeg valgte ham som tema for min brukerprofil her på forum.hardware.no.

Da jeg laget avataren, hadde jeg ikke serlig erfaring innen bilderedigering, og utfallet ble som det ble.

Jeg føler uansett en slags nostalgi for avataren jeg har, og jeg synes at hvis jeg skulle skifte, måtte den nye inneholdt karakteren "Fargoth", ellers ville den ikke stå i stil med brukernavnet mitt.

Jeg har vert inne på tanken på å skifte avatar, men jeg synes det er vanskelig å komme opp med noe tilsvarende, som formidler samme tema, uten å ha med for mye annet unødvendig inn i bildet.

Legg også merke til den nøye utvalgte fargesettingen jeg kjører (Rød/Svart).

Dette gjengir seg i avatar og signatur, og er der for å holde en ren og minimalistisk stil.

Foruten disse faktorene, har jeg ingen invendinger med å skifte avatar, noe som mest sansynelig vis aldri kommer til å sje.

Det er også mer morro å kunne glede andre med å lage avatarer, noe som gjør at jeg fokuserer på det istedenfor min egen. :)

Lenke til kommentar
Nice, fargoth. Problemet mitt er at jeg blir så fort lei av avatarene mine. Dessuten har jeg en ustoppelig trang for å bruke nye.

Som på de fleste områder, er folk også forskjellige når det kommer til valg av avatar.

Noen liker å fornye seg hele tiden, mens andre klarer seg med den samme avataren over lang tid.

Jeg er faktisk glad for at dere som liker å bytte avatar ofte eksisterer, for da har jeg noe å gjøre i tiden fremover. :)

En ting jeg synes er litt trist er at det er så få som lager avatarer, for jeg vet det er store mengder serdeles dyktige medlemmer her på forumet, og så alt for mange som ikke har avatar i det heletatt. :)

Edit: leif

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Prøvde jeg og jeg. Var ikke så lett egentlig, vanskelig å få værhåra til å synes. :hmm: Strekene ble også så uklare når man forminska, satte på noe outer glow, ble litt AA effekt. :wee:

EDIT: Ah, min av gjennomsiktig inni og ja.Penere med hvit inni. :wee:

EDIT2: Mekka litt til jeg. Er bare for moro skyld. Bruk fargoth sin heller du. ;) Syns den var bedre.

post-63-1123747829_thumb.gif

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Prøvde jeg og jeg. Var ikke så lett egentlig, vanskelig å få værhåra til å synes. :hmm: Strekene ble også så uklare når man forminska, satte på noe outer glow, ble litt AA effekt. :wee:

EDIT: Ah, min av gjennomsiktig inni og ja.Penere med hvit inni. :wee:

EDIT2: Mekka litt til jeg. Er bare for moro skyld. Bruk fargoth sin heller du. ;) Syns den var bedre.

var ganske kul din og! ;)

bruker den også... så har jeg litt variasjon! :D

Lenke til kommentar

Er noe bugs med min, er ikke så "skilled" i PS. Hvitfargen ble av en eller annen grun spredt utenfor kaninen, selvom jeg fjernet outer glow'en på den som ligger der nå. :hmm: Er ikke sånn som .psd med ble det som .gif. Prøvd med litt andre settings i .gif fila når jeg lagrer den men det ser ikke ut til å hjelpe. :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...