Fredrik Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Noen som kjenner igjen den nye min? Har sett det som et humorbilde der gud sitter og styrer verden. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Kan noen lage en tøff Pondus avatar til meg? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg veit at dette ikke er en avatar, det er en sigg i et annet forum, men jeg er noob i PS og lurte på om noen kunne gjøre denne siggen i svart-hvitt? Sånn at den passer til avataren Altså, samme sigg, bare i svart hvitt. Hvis det går. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Thx Kan du gjøre slik at teksten COI|figure^^ og ''Portnoy of Dream Theater'' blir mer synlig? Og hva er forskjellen på bildene? :S Endret 9. august 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ahh, takk Teddy! Var fine dine og Fargoth Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Og hva er forskjellen på bildene? :S Lurte jeg også på, men det er bare å åpne begge bildene, så skifter du vindu frem og tilbake, så ser du at den ene er lysere enn den andre.. Men om du har skikkelig bildeprogram, altså fremviser så går det ann å redigere litt basic på bildene der ganske enkelt.. Jeg bruker f.eks. IrfanView, og der er det veldig enkelt å gjøre bilder svarthvitt og lage andre effekter.. er selv n00b i PS Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har ingen slike programmer jeg ^^ Men kan noen gjøre så skriften synes bedre? Takk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Og hva er forskjellen på bildene? :S Lurte jeg også på, men det er bare å åpne begge bildene, så skifter du vindu frem og tilbake, så ser du at den ene er lysere enn den andre.. Men om du har skikkelig bildeprogram, altså fremviser så går det ann å redigere litt basic på bildene der ganske enkelt.. Jeg bruker f.eks. IrfanView, og der er det veldig enkelt å gjøre bilder svarthvitt og lage andre effekter.. er selv n00b i PS Høyere kontrast, litt lysere. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Thx Kan du gjøre slik at teksten COI|figure^^ og ''Portnoy of Dream Theater'' blir mer synlig? Og hva er forskjellen på bildene? :S Det er litt vanskelig med disse bildene, siden det som er bak teksten har samme gråtoner som teksten selv. Du får selv bedømme om resultatene ovenfor ble noe å ha på. Edit: leif Endret 9. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Kan noen lage en tøff Pondus avatar til meg? Endret 9. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 http://img182.imageshack.us/img182/3971/pondus6kn.png Velg den! Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Trenger ny... lei av kjeften min. Lyse farger. og motiv, ikke bare masse farger.Gjerne med -Martin- på. Takker Lyse farger Denne? Tar denne Takker Endret 9. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Thx Fargoth, tar den nederste Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Tar denne Takker Det var hyggelig, håper du ble fornøyd! Thx Fargoth, tar den nederste Ok! Husk at det bare er å spørre, så skal jeg gjøre mitt beste for å imøtekomme deres ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg