figure_02 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvem avatar skal jeg ha? Hvem er best? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvem avatar skal jeg ha? *Host, hvilken, hark* Menneh...syntes den siste er den beste Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Dont you EVER change fUzZy^ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 figure_02: Den du har er best, altså svart-hvitten. fUzZy^: Jeg har lyst til å prøve å lage noe, kan bli artig. Om ikke bra, iallefall artig. fargoth: Ditt forslag til Martin avatar var jo så søtt! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 fUzZy^! Se hva jeg har laget til deg: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 fUzZy^! Se hva jeg har laget til deg: http://gallery.mudpuddle.co.nz/albums/roosty/fuzzy.sized.jpg Hehe: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Noen som greier å fikse de kornete kantene rundt denne karen? <--- Org bildet: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Genial avatar fUzZy^.. Satchel ruler Men siden Fuzzy betyr lodden\bustete, så er det vel Buck som passer best? Samme det.. Skal bare teste en ting.. Er den ikke kulere i svart? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Skal bare teste en ting.. Er den ikke kulere i svart? Jeg syns det var bedre ute det svarte.n Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) hmm.. Isåfall blir det vel bedre med en svart stripe på bunnen? Edit: Laget stripen in MS Paint, og lagret den i .GIF igjen, men da bakgrunnen ble hvit likevel Endret 8. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 vet ikke hvordan jeg fjerner det hvite.Jeg har Photoshop CS 8.0 Du må bruke Backround Eraser Tool, som er til venstre for Paint Bucket Tool. Kan noen lage screenshot av det for meg? Jeg finner ikke noe slikt jeg Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Noen som kan lage meg en avatar? Jeg er ute etter en _UTROLIG_ stygg en. Grøss.... Lite orginal..good try tho. Kom igjen, finn en grusom til meg! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Noen som kjenner igjen den nye min? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvem avatar skal jeg ha? Hvem er best? Den øverste! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Noen som greier å fikse de kornete kantene rundt denne karen? <--- Org bildet: Test: Endret 9. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Har lyst på en ny avatar, syns den nåværende blir bare styggere og styggere. Har litt lyst på en med en tiger og navnet mitt på, går det ann? Er noe bugs med hvitfargen oppi det transparente, men om jeg valgte alternativet "none" istedet for "white" så ble overgangene på bl.a. skyggen helt forferdelig. EDIT: Nummer fem fra venstre er best av de avaterene til fuzzy fargoth. Endret 9. august 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Tok svart-hvitten jeg, syns den var kulest Thx for respons anyway Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har lyst på en ny avatar, syns den nåværende blir bare styggere og styggere. Har litt lyst på en med en tiger og navnet mitt på, går det ann? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Tok svart-hvitten jeg, syns den var kulest Thx for respons anyway Den er litt småstilig ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg