fargoth Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Det er ikke transparent bakgrunn, men bakgrunnsfargen er den samme som forumet har Fargen er litt ulik på annenhver linje, derfor vil transparant bakgrunn være det beste alternativet. Transparant bakgrunn: Endret 7. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vurdert litt mer stroke rundt bokstavene? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 JPG støtter ikke transparent eller? Korrekt, men .Gif og .Png støtter det. Hvis du vil kan jeg mekke en liten guide hvordan du kan få transparant bakgrunn på bildet ditt, ved hjelp av Photoshop. Edit: Litt sen der ja! Sier ikke neitakk til det! Vil gjerne lære meg å bruke Photoshop, og da er ikke guide å forakte. Men det er ikke noe stress for min del! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) JPG støtter ikke transparent eller? Korrekt, men .Gif og .Png støtter det. Hvis du vil kan jeg mekke en liten guide hvordan du kan få transparant bakgrunn på bildet ditt, ved hjelp av Photoshop. Edit: Litt sen der ja! Har egentlig fåt det til, men bildet blir litt focked når jeg resizer og komprimerer i Irfan View. Forresten ble bildet aldri under 12,2kB med .png Får vel prøve meg med litt .gif jeg. EDIT: TakkTakk for bilde. Med F5 merker man ikke nye sider. EDIT2: Tror jeg skal prøve meg med litt cache cleaner. EDIT3: Riktig bilde var uploadet, men det vistes ikke riktig før jeg fjernet "mellomlageret" mitt. EDIT4: Takk Endret 7. august 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 JPG støtter ikke transparent eller? Korrekt, men .Gif og .Png støtter det. Hvis du vil kan jeg mekke en liten guide hvordan du kan få transparant bakgrunn på bildet ditt, ved hjelp av Photoshop. Edit: Litt sen der ja! Har egentlig fåt det til, men bildet blir litt focked når jeg resizer og komprimerer i Irfan View. Forresten ble bildet aldri under 12,2kB med .png Får vel prøve meg med litt .gif jeg. EDIT: TakkTakk for bilde. Med F5 merker man ikke nye sider. EDIT2: Tror jeg skal prøve meg med litt cache cleaner. EDIT3: Riktig bilde var uploadet, men det vistes ikke riktig før jeg fjernet "mellomlageret" mitt. EDIT4: Takk Du som mekket den? Eller bruker du nå en av de jeg lastet opp før jeg editerte inlegget mitt? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva synes folk om min avatar da? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Du som mekket den?Eller bruker du nå en av de jeg lastet opp før jeg editerte inlegget mitt? Bruker den du lastet opp ja, men tror jeg kunne fått det til etterhvert selv og. Da måtte jeg i tilfelle komprimert og holdt på i PS siden Irfan View ikke ville gjøre det skikkelig. Skal prøve mer selv neste gang, må lære meg det før eller siden uansett. EDIT: Bacslash: Syns den virker en tanke meningsløs siden jeg ikke vet hvem som er på bildet. Er det en kjent dude så ikke drep meg, jeg er ikke helt oppdatert. Kunne vært høyere kvalitet? Endret 7. august 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg trenger en ny avatar, med samme stil som min nåværende, siden ett eller annet saushode fjernet den som fredrikrb laget. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg trenger en ny avatar, med samme stil som min nåværende, siden ett eller annet saushode fjernet den som fredrikrb laget. Hva? Det som var så fint? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Jeg trenger en ny avatar, med samme stil som min nåværende, siden ett eller annet saushode fjernet den som fredrikrb laget. Er et stykke ifra den du har nå men lagde noe jeg... Skiter i om du ikke liker den, var morsom å lage. Bruk den om du vil, men du bør fikse størrelsen på den. Er på 12,2Kb i PNG format og vet ikke hvordan jeg får mindre filstørrelse i PS da. Noen hjelp meg! EDIT: Mekka noe i GIF så den ble 3kB og samme fargekvalitet. Endret 8. august 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Byttet filtype til jpeg. Tusen takk Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Byttet filtype til jpeg. Tusen takk Øy, jeg fikk jo til transparent bakgrunn. EDIT: No problem. Endret 8. august 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Byttet filtype til jpeg. Det må du ikke gjøre! Da blir jo bakgrunnen hvit Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Trenger ny... lei av kjeften min. Lyse farger. og motiv, ikke bare masse farger.Gjerne med -Martin- på. Takker Lyse farger Endret 8. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Trenger ny... lei av kjeften min. Lyse farger. og motiv, ikke bare masse farger.Gjerne med -Martin- på. Takker Lyse farger Fant bildet (med skrift) på google, fjernet noe stæsj, laget skriften litt større og tilta den. Er vel ikke noe spes motiv men det tok meg bare 10min... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 -Teddy-: Bruk denne! -- Noen som kan mekke en tøff til meg? Kanskje som har noe med fuzzy å gjøre... (fuzzy betyr lodden, bustete) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Trenger ny... lei av kjeften min. Lyse farger. og motiv, ikke bare masse farger.Gjerne med -Martin- på. Takker Lyse farger Denne? Endret 9. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Dont you EVER change fUzZy^ Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har lyst på en ny avatar, syns den nåværende blir bare styggere og styggere. Har litt lyst på en med en tiger og navnet mitt på, går det ann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg