Gå til innhold

Vil du bytte/få ny avatar? Post her!

TSP

Anbefalte innlegg

Det er ikke transparent bakgrunn, men bakgrunnsfargen er den samme som forumet har :)

Fargen er litt ulik på annenhver linje, derfor vil transparant bakgrunn være det beste alternativet. :)

Transparant bakgrunn:

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JPG støtter ikke transparent eller?

Korrekt, men .Gif og .Png støtter det. :)

Hvis du vil kan jeg mekke en liten guide hvordan du kan få transparant bakgrunn på bildet ditt, ved hjelp av Photoshop.

Edit: Litt sen der ja! :blush:

Sier ikke neitakk til det! :)

Vil gjerne lære meg å bruke Photoshop, og da er ikke guide å forakte.

Men det er ikke noe stress for min del!

Lenke til kommentar

Hvis du vil kan jeg mekke en liten guide hvordan du kan få transparant bakgrunn på bildet ditt, ved hjelp av Photoshop.

Har egentlig fåt det til, men bildet blir litt focked når jeg resizer og komprimerer i Irfan View. Forresten ble bildet aldri under 12,2kB med .png

Får vel prøve meg med litt .gif jeg.

EDIT: TakkTakk for bilde. Med F5 merker man ikke nye sider. :wee:

EDIT2: :wallbash: Tror jeg skal prøve meg med litt cache cleaner.

EDIT3: Riktig bilde var uploadet, men det vistes ikke riktig før jeg fjernet "mellomlageret" mitt. :)

EDIT4: Takk

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Har egentlig fåt det til, men bildet blir litt focked når jeg resizer og komprimerer i Irfan View. Forresten ble bildet aldri under 12,2kB med .png

Får vel prøve meg med litt .gif jeg.

EDIT: TakkTakk for bilde. Med F5 merker man ikke nye sider. :wee:

EDIT2: :wallbash: Tror jeg skal prøve meg med litt cache cleaner.

EDIT3: Riktig bilde var uploadet, men det vistes ikke riktig før jeg fjernet "mellomlageret" mitt. :)

EDIT4: Takk

Du som mekket den?

Eller bruker du nå en av de jeg lastet opp før jeg editerte inlegget mitt?

Lenke til kommentar
Du som mekket den?

Eller bruker du nå en av de jeg lastet opp før jeg editerte inlegget mitt?

Bruker den du lastet opp ja, men tror jeg kunne fått det til etterhvert selv og. Da måtte jeg i tilfelle komprimert og holdt på i PS siden Irfan View ikke ville gjøre det skikkelig.

Skal prøve mer selv neste gang, må lære meg det før eller siden uansett. ;)

EDIT: Bacslash: Syns den virker en tanke meningsløs siden jeg ikke vet hvem som er på bildet. Er det en kjent dude så ikke drep meg, jeg er ikke helt oppdatert. :p

Kunne vært høyere kvalitet?

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Jeg trenger en ny avatar, med samme stil som min nåværende, siden ett eller annet saushode fjernet den som fredrikrb laget.

Er et stykke ifra den du har nå men lagde noe jeg... Skiter i om du ikke liker den, var morsom å lage. :wee: Bruk den om du vil, men du bør fikse størrelsen på den. Er på 12,2Kb i PNG format og vet ikke hvordan jeg får mindre filstørrelse i PS da. Noen hjelp meg! :)

EDIT: Mekka noe i GIF så den ble 3kB og samme fargekvalitet.

post-63-1123518039_thumb.gif

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Trenger ny... lei av kjeften min.

Lyse farger. og motiv, ikke bare masse farger.Gjerne med -Martin- på. Takker :) Lyse farger

Fant bildet (med skrift) på google, fjernet noe stæsj, laget skriften litt større og tilta den. Er vel ikke noe spes motiv men det tok meg bare 10min...

post-63-1123528521_thumb.gif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...